Ma olen alati mõelnud, et peaks oma mõtted blogisse üles panema nagu teevad seda osad mu sõbrannad ja tänu M soovitusele hakkan ka mina oma blogi pidama. Iseasi muidugi kui tihti ma siia postitan...
Täna käisin ma oma onu sünnipäeval. Me pidime sinna ööseks jääma, aga kuna mul oli surmigav, siis ma palusin empsi, et ta mu koju tooks. G jäi koos minuga koju ja, jumal tänatud, sain ma ta kohe magama.
Ma tean, ma pole just kõige noorem, aga mul tuli selline crazy idea, et ma proovin saada FC Florasse. Ma olen alati tahtnud mängida jalgpalli ja võrreldes klassikaaslastega olen ma väga hea, aga no need on ju klassikaaslased.
Kui ma ka sinna saan, siis kaasneb sellega üks ülioluline muudatud: ma ei saa enam flamencoga tegeleda ja ma ei tea, kas ma suudan seda. See on minu jaoks nii oluline.
Hispaania keelt õpin ma loomulikult edasi, see pole probleem, aga flamenco... ma ei tea...
Samas see Flora on kõigest oletus veel, so... veel on vara muretseda =^.^=
Ma, üle pika aja, kirjutasin edasi oma hetke-tööd, millel puudub veel nimi ja, kas sellest üldse midagi saab on ka küsimus x) ma pole midagi nii ammu kirjutanud... tõsiselt.
Peale selle... ma ootan juba pikemat aega, et saada endale offcial Morfeo staatus! =^.^=

¡un besito para todos!
T

0 comentarios: