Smile! You're in Spain

Eile esinesime Integratsiooni ja Migratsiooni Sihtasutuse Meie Inimesed korraldatud hispaania päeval Saue mõisas. Esitasime kahes blokis kokku 6 tantsu (millest mina 4: Mustlasrumba, Mayte-rumba, kastanjeti-Sevillanase ja Buleríase).

Algas kogu asi nii, et me oma üliägedates feriakleitidest (eriti mina ¬¬' ) pidime saabuvaid "külalisi" tervitama. Kogu point oli selles, et nad saabuvad "lennukiga" Hispaaniasse feriale, kus pidu juba käib. Ilmaga meil vedas, sest isegi Cristina (keeleõpetaja Hispaaniast) ütles, et nii palav on, et me nagu olekski Hispaanias. Iseenesest me ei põdenud, et pärast Sevillanase esimest osa kõik juba higist tilkusid, sest see tekitas õige tunde :D Pani nagu unustama, et me Eestis oleme ja mina kõigest 10 minuti tee kaugusel mõisast elan. Suurema osa ajast tantsisin A'ga (mmm... me loves very much to dance with her xD), kuid ka Annega, kes midagi muud peale "¡Vamos, chicas!" ei öelnudki xD
Üks väike tüdruk, kui ma ei eksi, siis Paula?, jagas meile toomingaoksi (aa).
Cristina, kui me ennem peo algust riideid vahetasime, tuli meie "garderoobi" ja esimene asi, mis ta tegi oli kohe "¡Hola! ¿Qué tal estáis? ¡Vaya, que guapas!" st vaatamata sellele, et ta eesti keelt räägib täiuslikult (tal on super-hüper-mega aktsent (L)), tuli ta meiega ikka hispaania keeles rääkima xD See, et ma flamencot tantsin ei võrdu tegelikult sellega, et ma hispaania keelt ka räägin :O Meist kõik (va M) on küll hispaania keelt õppinud, aga see pole ju obvious, et me keelt rääkima peame? :/
Samal ajal kui me Sevillanast tantsida vihtusime ja hispaaniaõpetajad meile hüüdeid karjusid, pakuti "külalistele Eestist" viinamarjamahla ja puuvilju. (Thank god, neile tuli meelde meile ka juua pakkuda, sest me tõesti sulasime seal lõõskava päikese käes oma uhketes feriakleitides.

Muide! Mul tuli teksti kirjutamise vahele hetkel geniaalsusesööst! Ma teen oma feriakleidist pilti!

Ülejäänud aja me patseerisime niisama ringi ja olime ilusad xD Korra pidin käima emal abiks :/ Nimelt oli eile vennal sünnipäev ja emps vajas mu ISIC kaarti, et pitsadelt allahindlust saada. Eks ma siis oma üliomavas feriakleidis käisin Peetri Pizzas (Y) õnneks tuli A minuga kaasa, seega polnud ainuke loca xD ja veel suuremaks õnneks ma ühtki klassikaaslast ei näinud :D

Anne õpetas naistele lihtsamaid samme, puusadetööd ja palmas't (plaksutamist).

Ennem esimest blokki tantse saime süüa - PAELLA! (L) Ja kõrvale kas siis viinamarjamahla või SANGRIAT! :) Isegi A jõi sangriat xD See polnud kange ka muidugi, kuigi seal peale punase veini ja mahlade veel kõvasti rummi ja likööri sees oli. (Pildid pole minu tehtud, sest mul polnud kaamerat kaasas, aga otsisin võimalikult sarnased, et te teaksite mida ma seal sõin, sest nii paellasid kui ka sangriat on sadat erinevat sorti xD

Kui meid sisse juhatati, siis küsiti rahvalt, kas nad flamencot tahavad? "¡Síiiiiii!" *Meilt* "Kas te olete valmis?" "¡Síiiiiii!" *lollakad*
Esimeses blokis esitasime oma mustlasrumba (rumba flamenca), millega mina alles esimest korda esinesin (ma lihtsalt armastan seda tantsu! Pealegi oma musta pitsiga lillades pluusides, musta pitsiga lillades seelikutes, lilla lille ja lilla kammiga näeme me lihtsalt vaimustavad välja :D Kuigi lillad kõrvarõngad on paras piin xD Need on VÄGA rasked :/)
Soolo osa tegi seekord Anne oma Alboreá kleidis, sest ta tantsis kohe pärast rumbat Alboreá'd.
Me aga vahetasime riided ja tegime siis Mayte-rumbat. Kõik läks väga normaalselt kuni lõpupoosini (mul peaks vist siin kuskil olema pilt ka lõpupoosist...), kus, kuna me betoonil tantsisime, oli palju tillukesi kive ja ma suutsin just nii nende peale astuda, et mul jalg väga taha libises ja ma pea-aegu tasakaalu kaotasin. Well, ma kaotasingi, kuid haarasin parema käega K käest kinni, et tasakaalu hoida xD (vasak pool publiku poole, lõpetame küljega). Vat see oli epic. See kord õnnistasime oma uued kõrvarõngad ka sisse, mis on ÜLIsuured xD (yes, I'll take a photo of my earrings too xD). A tantsis aga nii hoogsalt, et üks kõrvarõngas minema lendas (Y). Ennem kui ta oma kõrvarõngatagust otsima hakkas, vahetas ta riideid, sest Sevillanast tantsis ta mustlasrumba riietes. Killu pani ta maha aga sellega, et vahetas pluusi ära ja hõiskas, et võib nii otsima minna. *paus* Ja kõik hakkavad naerma. A tahtis pitsiväel minna (Y) Vat see oleks ülim nali olnud xD
Kui ma talle appi otsima läksin, siis aitasid teda kõik lapsed, kes peol olid xD Kahjuks ainuke asi, mille me leidsime oli kellegi juuksenõel :/

Blokkide vahel esinesid laulmist õppinud inimesed "Guantanamera'ga".

Teine blokk algas Sevillanasega, mis läks tavapäraselt. Teist ja kolmandat osa tantsisime otse ja esimest ja neljandat tantsisin A'ga.
Siis esitasid teised Garrotín'i, kui meie vahetasime riideid Buleríase jaoks, mis oli viimane tants. Seda oleme me harjutanud juba talvest saati ja eile oli teine kord, mil me seda esitasime. Seal olid ühed koputused, mida keegi eriti teha ei tahtnud, sest ainuke mõte peas oli "Vaesed kingad...". Mina pea-aegu teesklesin nende tegemist, seda enam, et koputused niikuinii välja eriti ei kostnud.

Vaatajate kohta pean ütlema, et mul pole vist kunagi paremat publikut olnud. Nad tõesti vilistasid meile jms. Neile tõesti meeldis :) Tavaline on selline "Jah, not impressed, oh! Plaksutama peab või?" olek.

Pärast meie esinemisi esinesid need, kes Annega mustlasrumba põhiasju õppisid. Meie A'ga tantsisime ka, et "massi tekitada" xD

Sõime mingisuguseid šokolaadiga kaetud kooke, mis olid nagu... m ü s t i l i s e l t head!
Pärast seda läksid teised minema ja A otsustas minna rongiga, et kauemaks mõisa jääda. Jõime siis kahekesi mahlapakke tühjaks (klaasid olid otsas xD) ja jalutasime mõisapargis. Tehti teatavaks viktoriini (milles me ei osalenud) õiged vastused. Saime kõik neid ise karjuda xD Me teadsime pea-aegu kõiki vastuseid :D Barcelona OM aastat ntx mitte, aga Hispaania jalgpallureid küll xD Peale küsimuse ettelugemist T karjub "David Villa" 8-) ja siis tulevad teised vastused nagu Raúl, Torres, Casillas jne :D
Saime veel Hispaaniaga seotud staffi nagu võtmepaela ja märke.
Pärast seda läksime koju ka. Minu juurde jõudes esimese asjana me jõime külma vett ja siis vajusime minu diivani peale kokku xD Lihtsalt selline väsimus oli peal :/

Täna ma koolis ka ei käinud, sest kõik lihased valutavad + jalad kivil ja asfaltil tantsimisest ning väsimuse pidin välja magama. Tean, et oleksin pidanud kooli minema, aga ma lihtsalt ei suutnud :/

que estéis bien!
T

0 comentarios: