"Para mí"

"Para mí"
Luis Fonsi
Paso a Paso

Yo te quiero, ya no espero
Te llevo amarrada al corazón
Eres mía, como el cielo
Que se abren en nuestra habitación
Esos ojos, son mis ojos
Verdes como el mar en tu interior
Cuando miras, me enamoras
Y algo cambia de color

Toda la vida, toda la suerte
Ya las tengo aquí, eres para mí.
Todo el futuro, todo el presente
Ya los tengo aquí, eres todo para mí.

Un camino, un destino,
un lugar en donde a salvo estar.
Un abrazo, suficiente, para imaginarnos lo demás
Esos ojos, son mi espejo
No preciso replicarme en nada más
Yo te quiero, ya no espero
Junto a mi te quedarás

Toda la vida, toda la suerte
Ya las tengo aquí, eres para mí.
Todo el futuro, todo el presente
Ya los tengo aquí, eres todo para mí.

Para mi corazón, para mi alegría,
para hacer una fiesta cada día.
Para mi corazón, para mi esperanza,
porque sobre tu amor, mi amor descansa

¿Cómo dice?

Toda la vida, toda la suerte
Ya las tengo aquí, eres para mí.
Todo el futuro, todo el presente
Ya los tengo aquí, eres todo para mí.

Toda la vida, toda la suerte
Ya las tengo aquí, eres para mí.
Todo el futuro, todo el presente
Ya los tengo aquí, eres todo para mí.

Es todo para mí… oh, es todo para mí

~*~*~*~*~

"Minu jaoks"
Luis Fonsi
Ma armastan sind, enam ma ei oota
Sind aheldatuna kannan südames
Oled minu, nagu taevas,
mis avaneb meie toast.
Need silmad, need on minu silmad,
rohelised nagu meri sinu sees.
Kui vaatad, paned mind endasse armuma
Ja miski muudab värvi

Kogu elu, kogu õnn
on mul juba siin, oled minu jaoks.
Kogu tulevik, kogu olevik
on mul juba siin, oled minu jaoks kõik.

Üks tee, üks saatus,
üks koht, kus on kindel olla.
Üks kallistus, piisav, et ette kujutada teisi
Need silmad, need on minu peeglid,
midagi pole vaja vastata.
Ma armastan sind, enam ma ei oota,
sa jääd minu kõrvale

Kogu elu, kogu õnn
on mul juba siin, oled minu jaoks.
Kogu tulevik, kogu olevik
on mul juba siin, oled minu jaoks kõik.

Minu südameks, minu õnneks,
et pidu kestaks iga päev.
Minu südameks, minu lootuseks,
sest läbi sinu armastuse minu arm puhkab.

¿Cómo dice?*

Kogu elu, kogu õnn
on mul juba siin, oled minu jaoks.
Kogu tulevik, kogu olevik
on mul juba siin, oled minu jaoks kõik.

Kogu elu, kogu õnn
on mul juba siin, oled minu jaoks.
Kogu tulevik, kogu olevik
on mul juba siin, oled minu jaoks kõik.

See on minu jaoks.... see on minu jaoks kõik
  • "¿Cómo dice?" - Sellele eesti keeles vastet ei ole (või on?). Sõna otses mõttes tähendab see muidugi "Mida see ütleb?", kuid mõeldakse selle all nagu "Kuidas see käis?" vms. Noh, et rahvast kaasa laulma panna.

0 comentarios: