Fiesta Fenomen 10

Pole veel oma muljetest kirjutanud *sorry* :D

Pühapäev, 23. mai

Selleks, et ma midagi maha ei unustaks tegin ma lausa endale nimekirja asjadest, mida mul vaja on :D
Umbes kolmveerand neljaks olin ma juba NO99's, kus ma teiste proove vaatasin.
Vara pidin kohale tulema selleks, et koos keskmistega teha kastanjeti-Sevillanase ja Alegríase proovi. Juba kahe prooviga olin ma surmväsinud ja üleni higine xD
Õnneks oli natuke pausi ja siis peale Soleá proovi kohe kõik need tantsud, mida mina koos suurte rühmaga teen ehk siis mustlasrumba, Mayte-rumba ja Bulerías.
Ja siis hakkas edasi-tagasi sagimine pihta xD Oli vähe aega, A pidi kitarristidega Sevillanase proovi tegema ja mul oli soengut vaja. Awesome! Pooleldi tegin endale siis ise soengu. Aa ja korseti kinninöörimine on i k k a v e e l täiesti ebareaalselt vastik tegevus (Y)
Õnneks jõudsime normaalselt valmis ja ma jõudsin isegi A'le soengu teha (väga ilusa sealjuures :D not proud, noup :D)
Esimeseks tantsuks oli kastanjeti-Sevillanas, mida mina ka tantsisin. Sellele järgnes 3 minutiline riietevahetus, millega pidin saama lahti korsetist - igavene TÜÜTU töö! Õnneks olid mu rühmakaaslased need, kes mulle sukapükse jalga panid ja mind riidest lahti võtsid xD Jõudsin nii end valmis küll, kuigi kingad said jalga ikka hetk ennem lavale minekut. Tegime siis Mayte-rumba. Pärast seda oli minul päris mitu tantsu aega riideid vahetada, sest mustlasrumba oli alles nelja tantsu pärast ja üks vahepealsetest oli Soleá, mis kestab niikuinii natuke rohkem kui 5 minutit. Ennem ja pärast Soleád aitasin ma Al riideid vahetada ja Soleá ajal üritasin väikseid vait olema sundida, aga see pole nii lihtne kui arvata võib -.-
Kui kitarristid oma Andaluusia tantsu mängisid, siis tundus see lõputu xD Sellele järgnes Sevillanas ja hullem sagimine A kastanjettidega xD Mustlasrumba ja siis kaks tantsu, et Alegríase roheline kleit ja korsett (UUESTI) selga saada -.- Mul nööriti isegi korsett kinni samal ajal, kui Ma mulle võrksukki jalga pani xD
Pärast Alegríast oli üks tants, et kogu kostüüm ära saada ja Buleríase kleit selga saada, millel antud hetkel lukk jupsis (YY).
Bulerías oli ühtlasi ka viimane tants ja me olime ülimalt meelitatud, kui meid uuesti lavale tagasi kutsuti ning me esitasime Buleríase uuesti, kuigi me olime täiesti surmväsinud. Viimase Buleríasega avastasin ma juba esimeste koputustega, et mu vasak puus on VÄGA valus. Ma isegi koperdasin natuke selletõttu -.- Kõige parem osa oli siiski E "saba". Nimelt ta kleidi alumine pits rebenes ja siis see ei tulnud kuidagi ära :D
Pärast oli veel tore kuulda, et meid oli kaalutud isegi kolmandat korda tagasi kutsuda, kuid otsustatud, et me oleme tõenäoliselt liiga väsinud (milles nad ei eksinud tegelikult xD).
Kokkuvõttes läks meil väga hästi ^^
Kontserdile järgnes väike afterparty ja koju jõudsin ma alles natuke ennem ühte. Koolis olin ma küll järgmine päev täiesti zombie, kuid ma ei kahetse, hästi tore oli ^^

~*~*~*~*~

Eurovisioonist on kahju, meie laul edasi ei saanud, kuid ega keegi seda vist ei lootnudki, sest Eurovisioonil sellist muusikat ei armastata.
Midagi eriti head seal eile ka ei olnud, mis eriti meelde oleks jäänud.

Un beso,
T

0 comentarios: