Ou. Mai. Gaad.

Need kolm sõna. Need kolm pagana sõna karjuvad mu peas juba viimased paar tundi.
Yes, ma ei kirjuta kõige esimesi emotsioone, sest ma tegelesin vene keele kirja kirjutamisega (really cool, I know).
Okei... Calm down, kõik on tavaline.
Oh what the hell...
EI OLE !!!

MULLE PAKUTI TÖÖD MONTUIRIS MALLORCAL !!!
Ma olen nagu overexcited *runs around crazily*
Kõige parem on see, et Cati leidis minu, mitte mina teda seega she wants me to be her au pair ! :D
Ma peaksin lapsi valvama, kui nemad mehega tööl on, neile inglise keelt õpetama ja väiksemaid majapidamistöid tegema. Nädalas saaksin 60€ ja töötama peaksin 30-35 tundi. Lapsi on 2 (10-aastane ja 4-aastane). Söök ja elamine makstakse täielikult kinni. Lennukipiletitega on nii, et maksavad kas kõik või poole. Sellest pole veel rääkinud :/
Midagi kindlat muidugi pole, aga see, et nad huvitatud on, on juba edasiminek. Vaatan, vb saan veel pakkumisi (ma loodan), et oleks võimalik valida.

Sel nädalavahetusel käisid meil külas Rudbeck'i õpilased. Sellest ma ei hakka nii detailselt rääkima, sest see polnud midagi nii erilist.Reedel nad saabusid, näitasime neile oma kooli. Minu host ei tulnud, sest ta oli koos 3 teise õpilasega Iirimaal kinni olnud. Kahju, et ta ei tulnud... oleksin tahtnud teda näha :/
Anyway. Siis sõitsime Jägala joale ja Koprarajale. Siis Sagadi mõisa. Seal oli meil "energiapaus" ja siis "Seiklus Sagadi mõisas". Õhtul oli nö "tutvumisõhtu" kuigi me teineteisi niikuinii juba enam-vähem nägupidi teadsime. Me mängisime seltskonnamänge. Käisime Bga telefoniga lolle pilte pimedas tegemas ja lootsime Musta Daami näha. Tühjagi. Siis kobisime magama ka.
Laupäeva hommikul sõitsime Kohtla-Nõmme poole. Hostel oli epic feil ruudus külm ja üsna rõve. Käisime kaevanduspark-muuseumis (ülifreaky koht. Märg ja rõve. Sajaga kolisev ja mürisev rong!) ja kivimite muuseumis. Tegime kokkuvõtte projektist (plakatid) ja tutvustasime neid. Vahtisime kuni magama minekuni niisama või mängisime kaarte. Seekord olid kaks gruppi: rootslased ja eestlased. Üritasime nendega suhelda, kuid nad ei võtnud eriti vedu. Rääkisid omavahel ikka rootsi keeles ja meie vahtisime lollide nägudega.
Pühapäeval hakkasime Tallinna poole tagasi sõitma. Käisime Ülgasel vaatamas vana fosforiidikarjääri ja siis sõitsime läbi Maardu Tallinnasse. Läbi Lasnamäe, Kadrioru aga vanalinna. Tegime neile ise seal tuuri ja rääkisime vaatamisväärsustest. Pärast seda oli vaba aeg, mis tähendas seda, et me B ja Rga lihtsalt jõlkusime neil kaasas. Tundus nagu oleksid nemad meile vanalinna tuuri teinud. Omavahel rääkisid nad rootsi keeles ja suurema osa ajast nad ei rääkinud meiega. Käisime McDonald'sis söömas. Mina tellisin ainult Daim'i McFlurry ja olin õnnelik. Rootslased tellisid ikka hullema eine endale. Seal Emelie meiega ikka rääkis ja Daniel ning Johan ka. Caroline muidugi ka, ta oli ka B host, seega ta suht pidi :P Suurema osa ajast rääkisid nad siiski teineteisega. Käisime seejärel Viru keskuses, kus nad käisid Seppäläs ja Zaras samal ajal, kui mina ja B niisama väljas vahtisime ja vaatasime, et rootslased meil ära ei kaoks. R käis igal pool mujal ringi. Daniel alati muretses: "Where is R?" või "Where did R go?" xD Ta oli ka ainus, kes muretses, kus keegi on. Muidu tundus neil üsna ükskõik olevat.
Pärast seda kogunesime kõik Viru ees (meid oli lõpuks Virru kogunenud päris palju :D) ja läksime bussi peale. Saatsime nad D terminali, kus hüvasti jätsime ja kalli-musi-pai jagasime. TU host Helena üllatas mind sellega, et kuigi me olime ainult plakatit koos teinud, tuli ta mind hüvastijätuks kallistama ja ütles, et me veel kohtume ;) nii armas ^^

Homme ma veel kooli ei lähe, sest mul on vaja veel arsti juurde minna :/ Teisipäeval saab kooli ka. Nii palju asju on vaja järele teha -.- Lähen lolliks -.-

Besos,T

P.S! Täna on Felipe sünnipäev! Ta sai 29 :)
Feliz aniversário, querida!

2 comentarios:

VäikeMari dijo...

Sa lähed Hispaaniasse au-pairiks?:)

Kizka dijo...

90% jah *happydance*