The Best Storyteller In Form 11

FASTER

¡¡¡Síiiiiii!!! ¡¡¡Ahora soy oficialmente uno de los de FASTER !!!
¡Hoy me llegó la chapitaaaaaaaaaaa! No tienes ni idea que feliz siento yo ahora =)
Tal vez puedes verla muy pronto ;)

Jap, see pidi hispaania keeles olema xD Said aru, said - ei saanud, ei saanud xD No me importa, ni un poco :D

Mmm... yeap, ma olen "The Best Storyteller In Form 11" ^^
See oli... ootamatu xD Jutuga oli üsna feil minu meelest :P Polnud mingit tuju kirjutada ja pm kirjutasin seda, mida aga pastakas paremaks pidas xD
Veider on see, et see ülekaalukalt võitis ^^ Me feels very special now ^^ yes, lombakas inglise keel on kõige lahedam xD
Veel veidram on see, et kui meie inglise keele õps ütles, et see on tüdruk ja meie rühmast, siis tuli kohe T'de ja B poolt: "Me panustame sulle." Say what?! Mina küll ei panusta :_

Ma kuulan reggaetoni -.- Olen normaalne, te lo juro -.-

Minu päeva lugu (ma ei suutnud seda peast välja saada -.-):

R.K.M & Ken-Y "Igual que ayer"





Ma ei saa üle sellest, et mulle meeldib üle kõige hispaaniakeelne musa. Olen obsessed, olen küll :D

Bueno, ma pean oma matemaatikat tegema minema xD ja religiooni tööks on ka kõik õpimata :P

Mil besos,
T

P.S! Suvel tuleb meie õpetama tõenäoliselt Sevillast Francesca "La Chica" Grima (
Puerto Flamenco) :) Loodetavasti läheb kõik plaanipäraselt ^^




0 comentarios: