Haige

Oh yea... ma olen haige. Lihtsalt võrratu. Kõige tipuks on 99% kindel, et tegemist on angiiniga :) Vahva ;) Ajastus on võrratu I might say :) Oleks ma päev varem haigeks jäänud, siis oleks ma jõudnud käia arsti juures, aga ei, ma pidin jääma haigeks laupäeval, et jumala eest arsti juurde minna ei saaks ;) ehk siis kannatan oma tapva kurguvaluga esmaspäevani. Ma ei saa kohati isegi rääkida! -.-
Ja me pidime täna B'ga Clazzi minema, sest seal on pühapäeviti Salsa Party ja enne seda workshop, kuigi me mõlemad oskame salsat... mina más o menos ja B väga hästi.
Kui mul nüüd angiin on, siis olen ma vähemalt nädalaks rivist väljas. Aa, ja kuna mul palavikku pole, siis võib tegemist olla kroonilise angiiniga *otsib revolvrit, et end esimesel võimalusel maha lasta* või noh... nähtavasti mu organism ei võitle angiiniga. Hell yeah!
Oma koduse kontrolltöö matemaatikas peab homme siis õega kooli saatma... samamoodi ka vene keele kirja... damn, ma olen nii pettunud iseendas... et ma ka nii vahvatel aegadel haigeks jään!
Trennis hakkas ka juba paremini minema! Õppisin just teistele järele! -.-
Ning järgmisel reedel tulevad rootslased.... parem oleks, et ma selleks ajaks terveks saan :( Nii tahaks Sandrat ja teisi näha :(

Ei, ma ei saa üle F1est, seega ma pean rääkima, mis täna toimus. Fer tegi valestardi (F1 keeles Jump Start). Yeap, true, we failed. Vähemalt oli vihm ja läbisõidukaristus, mille me saime ei teinud ajaliselt väga kahju, sest Safety Car kaotas ajavahed ära. Lõpetasime siis naljandana, kuigi oleksime suutnud Rosbergi kätte saada -.- Ja poodiumile saada... Kuigi Macca 1-2 võiduga poodiumil olla, pole ka lahe.
Tegemist oli üleüldse mingi reeglite rikkumise race'iga :/ Ham (o rly?) tõmbles Seb'iga (Vettel, case you don't know... and I'm sure you don't xD) boksiteel mingi.... 3 korda ühe peatuse jooksul?
Teine kord lükkas Ham Webberi lihtsalt teelt välja... tal oli "kitsas" (YY)
Siis Felipe. Ta on mu second fav, kuid ¡por favoooooor! Mul on siiralt siiber sellest stuck-behind-Felipe keissist! Mitu GPd on Fer Felipe taga tšillinud juba? Kaks? Kolm? Bahrainis sai Fer ka ainult boksipeatusega mööda.
Seekord oli siis nii, et pärast penaltit avastas Fer end jälle Massa selja tagant. Nimelt oli Massa 1 ring varem boksi läinud, kuid boksiteel ta eksis (rada oli märg, yeap, ma õigustan Massat) ja kui Fer boksi jõudis, siis pidi ta hetke Felipe taga ootama, et see oma peatuse lõpetas. Urrr... oleks tahtnud kedagi lüüa!
Ja järgmine boksipeatus oli vapsee lahe, sest Fernando sõitis boksi sisenedes Felipest mööda. Kole manööver, kuid kui ta seda poleks teinud, siis poleks me elu sees neljandal kohal lõpetanud. Seega ma ei süüdista teda. Vaadake, kus Massa ise lõpetas!

2010 Chinese GP – Race result

1. Button – McLaren – 1h44:42.163
2. Hamilton – McLaren +1.530
3. Rosberg – Mercedes +9.484
4. Alonso – Ferrari +11.869
5. Kubica – Renault +22.213
6. Vettel – Red Bull +33.310
7. Petrov – Renault +47.600
8. Webber – Red Bull +52.172
9. Massa – Ferrari +57.796
10. Schumacher – Mercedes +1:01.749
11. Sutil – Force India +1:02.874
12. Barrichello – Williams +1:03.665
13. Alguersuari – Toro Rosso +1:11.416
14. Kovalainen – Lotus +1 lap
15. Hulkenberg – Williams +1 lap
16. Senna – HRT +2 laps
17. Chandhok – HRT +4 laps

Did not finish:

Trulli – Lotus – 27 laps
Di Grassi – Virgin – 9 laps
De la Rosa – Sauber – 8 laps
Buemi – Toro Rosso – 1 lap
Kobayashi – Sauber – 1 lap
Liuzzi – Force India – 1 lap
Glock – Virgin – 1 lap

Fastest lap: Hamilton, 1:42.061 (Yay! Noooooot!)

¡Espero que estéis bien!
Besos,
T

P.S! Armastan Fernando huumorisoont xD xD xD
Q: (Carlos Miquel - Diario AS) I have a question for all the drivers about the volcano; are you worried about getting back to Europe?
FA: No worries, I hope to get back to Europe normally.
SV: I will rent a car and drive back.
MW: Yeah, I’m in the same car as Seb, we’re going back together. Or I go to Australia, I keep going this way.
FA: You swim.
MW: I keep going this way.
SV: One stop.
MW: I can keep going that way.
FA: You can swim.
Mark got pwned xD xD xD

0 comentarios: