Descubrimiento

Argh... Olen niiiiiii väsinud! Ja mul käib pea ringi... hmmm... huvitav...
Anyway.
Koolitantsu finaal...
Laureaadiks ega midagi me ei saanud ja tegelikult me ei põe ka, sest estraaditantsude kategooriasse me tegelikult ei mahu ja žürii, kes finaalis oli, ei tea flamencost mitte midagi ka (no offence ofc).
Ka teiste kategooriate võitjate valikuga me tegelikult ei nõustunud :/ Aga noh, see selleks.
Nalja sai ka... või noh... tol hetkel eso me daba horror xD Nimelt olime mina ja veel kaks flamencat riietusruumis, kui meile järele joosti, et me peame kohe lavale minema, sest oleme kavast ees. Ou nou. Nimelt on meid kokku 7 ja 4 meist olid WCs make-up'i värskendamas. Ja meil polnud vähimatki aimu, kus nad täpselt on :D
Me siis jooksime lava taha. Olime kolmekesi valmis minema. Anne läks teisi otsima koos mingi staffi kuuluva chica'ga. Lõpeb tants, mis pidi ennem meid olema. Ja täpselt selleks ajaks jõuavad teised. Ma olin juba rääkinud õhtujuhiga, kes lubas aega viita, kui vaja. Ja õnneks olid valmis ka Tico Salsa omad, kes pidid peale meid olema. Ooo jummel, kui paanikas ma olin :D Mõtlesin, et "omg, omg, omg, mis nüüd saab?!" Õnneks tants läks siiski hästi, kuid lõpus ma lehvikut ei 'visanud' (osa teist vist teavad, et meil selline... mmmm... stuff, et viskad lehvikut, et see ringi teeks, on... keeruline seletada, aga suva see), sest mu käed niimoodi värisesid, et ma vaevalt suutsin lehvikut käes hoida :D mis siis veel viskamisest ja mitte maha pillamisest rääkida :D Kuna ma veel üksi lõpus ees pidin olema, siis ma oleks totaalselt kõik ära rikkunud, kui ma selle maha visanud oleksin :P
A kahjuks meie esinemist ei näinud :/ Ta jõudis kohale täpselt selleks, kui me maha tulime. Nimelt oli tal keemia viktoriin :/ Kui nad kavast ees poleks olnud, siis oleks ta jõudnud ka :/ Anyway, kui ma lavalt maha tulin, siis ma lihtsalt vajusin A'le kaela xD see oli selline pingelangus, et...
B tegi pilte ka, vb pärast näete, oleneb millal ma nad kätte saan ja millised nad arvutis on :D
Pärast estraadi- ja naerutantsude kontserti käisime Solarises Lidos söömas ja läksime Salmesse tagasi, et showtantse vaadata.
Ja siis käisime aftekal ka, kuid A'l pea valutas ja ta läks ära. Pärast seda läks pidu igavaks xD Ja siis me lihtsalt Bga jalutasime vanalinnas ning kirusime seda, et ta 17 on xD muide, te ei tea kui palju hispaanlasi/latiinosid me kohtasime O.O ja ilm oli vihmane, külm ja rõve xD pm poole sõna pealt võisime vait jääda, kui hispaaniakeelne lause kuskilt kõrvu kostus :D
Ja üleüdse oli tõmmusid kutte terve vanalinn täis... that was interesting xD ühega kohtusime 2 korda ja see ka ise pärast irvitas :D ta oli s e l l i s e kutsikapilguga, et... xD
Tahtsime pärast kohvi vms juua, kuid igalpool olid sellised hinnad, et kokkuvõttes me mitte midagi ei võtnudki xD va see, et B ostis vett :D

As for the title of this post: See on meie Alegrías'e pealkiri :) "Descubrimiento" - Palodulce (eesti k "avastus")

Kahju, et ma eile kvali ei näinud... sest see oli epic fail. Vähemalt Ferraride jaoks. Fernando alustas tänast võistlust 19. ja Felipe 21. kohalt -.-
Fer tegi ebareaalse sõidu täna! Ta oli lihtsalt võrratu! Juba soojendusringil ütles ta, et tal on käigukastiga probleem, kuid vaatamata sellele võusis ta väga kõrgele. Kahjuks ütles see üles 2 ringi ennem lõppu. Tegelikult oleks see ime olnud, kui ta üldse lõpetanud oleks. Ferrari ei uskunud seda juba algusest peale :/ Ime, et ta üldse nii kaugele jõudis ja nii kõrgele tõusis :/
Müts maha!
Felipe tegi ka ilusa sõidu, kuid oleks lahedam olnud, kui ta oleks veel Lewise ka ära suutnud võtta. Ning braavo, Adrian, kes suutis Shamiltoni enda selja taga hoida!
Vaene Felipe on nii paanikas oma koha pärast tiimis :/ Ta kardab Fernandot kohutavalt :/ Neid koheldakse võrdselt, kuid ta tunneb, et ta peab end kogu aeg tõestama :/ Sellised pinged peal :/ Ei saa teda muidugi süüdistada, sest mina tema asemel kardaks ka xD Siiski, me teame kõik kui hea ta on ^^ ja ega ta niisama mu nr 2 pole ^^
Poleks ma Alonsista hasta la muerte, siis kindlasti toetaksin Felipet ^^ Forza Felipe! ^^


2010 Malaysian GP – Result

1. Vettel – Red Bull – 1:44.711
2. Webber – Red Bull +4.8
3. Rosberg – Mercedes +13.5
4. Kubica – Renault +18.5
5. Sutil – Force India +21.0
6. Hamilton – McLaren +23.4
7. Massa – Ferrari +27.0
8. Button – McLaren +37.9
9. Alguersuari – Toro Rosso +70.6
10. Hulkenberg – Williams +73.3


11. Buemi – Toro Rosso +78.9
12. Barrichello – Williams +1 lap
13. Alonso – Ferrari +2 laps
14. di Grassi – Virgin +3 laps
15. Chandhok – HRT +3 laps
16. Senna – HRT +4 laps
17. Trulli – Lotus +5 laps

Did not finish

18. Kovalainen
19. Petrov
20. Liuzzi
21. Schumacher
22. Kobayashi
23. Glock
24. de la Rosa

0 comentarios: