Good and bad news :)

Good news on see, et mul angiini veel ei ole. Bad news on see, et ma pean siiski kolmapäevani kodus passima. Nimelt on mul kolmapäevaks, kella üheksaks, arsti aeg. Pean nüüd end suure hoolega ravima vahepeal ja kui mu mandlid kolmapäevaks paremaks ei lähe, siis antibiotikumid - here I come!
Kui palavik nüüd lakke tõusma peaks, siis pean ka kohe helistama, et arst mu üle vaadata saaks.
Sip, ¡que suerte tengo!
Vaadake siis ikka aeg-ajalt mu Tumblr'i blogi, seal on mu mõtted ja tunded kirjas tsitaatide ja laulusõnadena ;)
Tahaks Hispaaniasse... (o rly? xD)

Real tegi eile Valenciale 2:0 pähe - Lo siento mucho, David (S y V, ambos :D), tqm, pero... soy madrileña ;)

Ja Rafa tegi eile ajalugu! ^^ Ta võitis 6. aastat järjest Monte Carlo Masters'i ^^ Finaal oli mingi all-Spanish xD Rafa Nadal vs Nando Verdasco xD (Nando on HOT xD). Rafa võitis settidega 6-0 ja 6-1 :)


Un besito,
T

P.S! Ma ei tea, kas te teate juba, aga Nando Torres pidi käima põlveopil -> ta ei tohi 6 nädalat mängida -> ta ei mängi vb MMil -> we're doomed -> buh-bye World Cup Title for Spain.
Loomulikult on meil terve meeskord parimaid mängijaid maailmas, aga igaüks neist on asendamatu... ja ilma Nandota... at least we have David... ehk kutsuvad Raúli tagasi?

0 comentarios: