"Llueve por dentro"


“Llueve por dentro”
Luis Fonsi
Palabras del Silencio

¿Qué puedo hacer?
Llueve por dentro
y el corazón
me duele y se desace,
pienso en ti
quiero volar y remontar esta tristeza
para escaparme.

Quiero vivir
por siempre junto a ti no importa nada
y olvida este silencio
que se roba mis mañanas
libera y acorrala

Hoy llueve por dentro
en mi, en mi,
atravieso el cielo,
por ti se inunda el corazón
mientras te pienso
cuando tu no estás
llueve por dentro

¿Qué puedo hacer?
Si tu mirada
se clava en mi,
luego me arranca el alma
No hay adiós
solo hay entre tu y yo una distancia
que nos separa

Quiero reir
como lo hicimos esa madrugada
y poco a poco rescatar
el Sol de tus mañanas,
el viento entre tus alas..

Hoy llueve por dentro
en mi, en mi,
atravieso el cielo,
por ti se inunda el corazón
mientras te pienso
cuando tu no estás
llueve por dentro

No es imposible amarte lejos,
de lejos,
pero siento que muero
si no te tengo.

Hoy llueve por dentro..
atravieso el cielo,
por ti se inunda el corazón
mientras te pienso
cuando tu no estás
llueve por dentro

~*~*~*~*~*~

"Sajab mu sees"
Luis Fonsi

Mida ma teha saan?
Sajab mu sees
ja mu süda
valutab ja eksib,
mõten sulle
tahan lennata ja ravida seda kurbust
et põgeneda.

Tahan elada
igavesti sinu kõrval, midagi ei loe
ja unustada see vaikus,
mis röövib mu hommikuid,
vabadust ja ruumi.

Täna sajab minus,
mu sees, mu sees
läbi taeva
sinu pärast on mu südames uputus
kui sulle mõtlen,
kui sind ei ole,
sajab mu sees.

Mida ma teha saan?
Kui su pilk
on naelutatud mulle,
siis ma hävitan oma hinge.
Ei ole hüvastijättu
on vaid vahemaa sinu ja minu vahel,
mis meid lahutab.

Tahan naerda
nagu me seda tegime tol päikesetõusul
ja vähehaaval lunastada
sinu hommikupäikse,
tuule sinu tiibades.

Täna sajab minus,
mu sees, mu sees
läbi taeva
sinu pärast on mu südames uputus
kui sulle mõtlen,
kui sind ei ole,
sajab mu sees.

Pole võimatu armastada kaugelt,
kaugelt,
kuid tunnen, et suren
kui mul sind ei ole.

Täna sajab minus,
mu sees, mu sees
läbi taeva
sinu pärast on mu südames uputus
kui sulle mõtlen,
kui sind ei ole,
sajab mu sees.



Ma tean, et "Llueve por dentro"'le on olemas ka originaalvideo, kuid ma valisin live-esituse Premios Juventud 2009'lt, sest mulle meeldib see rohkem :P pealegi näete siin, et ta laulab sama hästi ka live's ;)

Abracitos,
T

2 comentarios:

Marianne dijo...

Aitäh :)
Sa tõlgid nii hästi!

Kizka dijo...

pole tänu väärt :P
mulle meeldib endale täitsa tõlkida ;) ise asi muidugi kui hästi... xD