Jõulud ^^

Mul on nii tihe nädal olnud, et pole olnud aegagi siia midagi kirjutada :) Ise olen hästi rahul muidugi. Mõtlesin tegelikult nii esmaspäeva õhtul, teisipäeva õhtul kui ka kolmapäeva õhtul kirjutada oma tegemistest, aga no olen surmväsinud olnud... ma vabandan ^^ annate ikka andeks? :D

Esmaspäev algas sellega, et mul toimusid kõik tunnid... 7 neid oli....või noh...pea-aegu kõik tunnid, sest viimase tunni ajal, kirjanduse ajal, tegime me näidendit, et õpetaja näeks ka, millega me vahepeal hakkama oleme saanud ^^ see aga tähendas, et ma sain tunnis kohal olla...muidu oleksin ma pidanud peale 7. tundi ära minema, et ikka flamenco jõulupeole jõuda.
See hakkas kell 17 ja ma pidin seega 15.45 bussi peale jõudma (7. tund lõppeb kell 15.05)
Kodus panin vajalikud asjad valmis ja juba jooksin bussi peale ka.
Jõulupeol tantsisid kõik rühmad (kellel oli midagi valmis jõutud poole aastaga) oma uusi tantse. Meie siis oma Rumbat. Sõime ennast muidugi kõik pea-aegu lõhki :D Keskmistega tantsisin Alegríast, sest neil polnud oma Bulerías por Soleá (arvan, et oli see xD) veel valmis ja nad tahtsid ka esineda :D Ma olin selleks hetkeks juba riided vahetanud ja saapad jalga pannud xD Tantsisin siis oma valgete saabastega xD kõik naersid mind xD noh at least need on Made in Spain, eks xD Sevillanast tantsisime ka Annaga meeletu palju kordi :P Kaabudega (mis oli epic arvestades fakti, et ma seda kiir-kiir korras õppinud olen ja vist ainult korra-kaks varem tantsinud olin xD ), lehvikutega muidugi ka ja ka ilma millegita...mis oli ka epic, sest me olime mõlemad seda viimane kord alles flamenco 1. aastal tantsinud xD mina õppisin lehviku-Sevillanase ära 2. ja Anna oma 3. aastal :D
Koju jõudsin kella üheksaks ja õppida ma küll ei viitsinud xD ma olin omadega jummala läbi xD ja õnnelik ;)

Teisipäev
algas aga nii, et kooli pidin minema teiseks tunniks ja seal ma sain olla ainult 3 tundi :D millest ühes me vaatasime "Minu veetlevat leedit" Audrey Hepburn'iga peaosas :D Avastasin ka, et eelmisest päevast valutasid KÕIK (eriti tagumik xD) mu lihased :D sai liiga palju tantsitud :D
Tulin koju viskasin kiiresti kooliasjad kotist välja ja esinemisriided sisse :P siis avastasin, et mu oranž seelik oli Maisse jäänud, õnneks oli Anne just sinna teel ja ma sain ta ilusasti kätte. Mida ma aga ikkagi kiirustamise tõttu koju jätsin oli valge pluus -.- damn you, T xD Teel linna sain ma veel smsi M'lt, kes mind oma flamencostuudio jõulupeole kutsus :D Lubasin talle, et tulen :D
Solarises tegime me siis Tangost, Fandangost, kastanjeti-Sevillanast ja Rumbat :D Üldiselt läks kõik väga hästi :D va see, et lava oli ikkagi liiga kitsas :/
Pärast seda käisime korra E ja A'ga Viru keskuses ja siis sõidsime A juurde, et ta saaks Šokolaadipalle teha jõulukingiks :D ma koju minema ei hakanud, sest ma oleksin pidanud sama bussiga, millega läksin, juba tagasi tulema :/
Claudia Ševtšenko stuudio jõulupeol oli vahva :) me A'g saime ka kõvasti tantsida Sevillanast, imelik oli natuke, sest me mängisime kastanjette ka :/ Jeebus! Ma pole vist elus nii palju Sevillanast tantsinud, kui nende peol! :D Hea oli see, et ma sain nii kastanjetimängu täiesti selgeks :D Me üritasime A'ga võimalikult vähe feilida, et mitte Annele nii häbi teha xD
Meilt ikka küsiti, kust stuudiost me oleme ja kus me kastanjette mängima õppisime ja kaua me tantsinud oleme :D
Claudia tuli kohe, et: "Te olete Maria (Rääk) või Anne (Anderson) omad?" xD
Hästi tore õhkkond oli seal :) Positiivne elamus :D ja kui vähegi kutsutakse veel, siis ikka läheme :)
Kahjuks pidime me täpselt ennem tordi saamist ära minema, kuigi Claudia palus tordile ka jääda. Mu buss liigub vahel äärmiselt nõmedatel aegadel -.-
Koju jõudes olin ma juba surnud ja kobisin seetõttu ka kohe magama :D

Kolmapäeval sain õnneks normaalselt (kas just normaalselt, aga enam-vähem siiski) magada. Aktus algas alles 11.15 ja koolis pidime olema kell 10.57 xD selline aeg seetõttu, et siis jäi 3 minutit aega hiljaks jääda xD
Tunnistusel oli vahvalt palju hindeid, tervelt 5 hinnet xD Aktus oli igav, nagu tavaliselt, ja ma suutsin end nii ära peita, et ma ei peaks kooriga laulma minema xD ma polnud üldse proovis käinud, sest ma teadsin, et ma ei saa varem kooli minna, sest mu kingitus sai valmis alles kolmapäevaks :D ja seda oli vaja pakkida :D
Peale kooli sain natuke kodus lõõgastuda ja siis pidime empsiga linna kingitusi ja süüa tooma minema, aga niipea kui me välja saime majast saime šoki osaliseks. Meie maja elektrikapp põles! Seal toimusid sees tillukesed plahvatused ja vahel lõi leeke ka välja! Meil polnud seetõttu kella 14st - 20ni üldse elektrit ja kütet (Y). Alguses kardsime, et vb peab lausa jõulud vanatädi juures veetma, kui kütet pole, sest külmas ei taha istuda ja süüa ka teha ei saa. Õnneks tegid elektrikud oma tööd hästi ja said kella 20ks kõik juhtmed vahetatud ^^
Linnast sain kõigile kingid ka kätte :)
Isa pidi ka eile õhtuse laevaga koju tulema, aga neil läks 60km ennem Helsingit auto katki ja nad jäid laevast maha. Piletid läksid raisku ja täna ei sõida Viking Line niikuinii. Õnneks said nad ööseks Helsingisse ja magasid nad siis 24h bensiinijaamas xD hommikuse Tallinki Baltic Princessi peale nad kahjuks ei saanud, aga nüüd pealelõunasega nad tulevad :) Tallinnasse jõuavad 19.30 :)

Täna pole ma mitte midagi teinud ^^ puhanud ja niisama tšillinud :)

Soovin teile KÕIGE Ilusamaid jõule ja palju toredaid kingitusi! ;)
Lund just teabmis palju ei ole, aga vähemalt midagigi ;)

¡¡¡Feliz Navidad!!!

Tqm
;)
T

2 comentarios:

M. dijo...

Hola guapa :]
I told you once that I was thinking about writing a blog in English.
So here it is, I still have my Fernando blog which is only about Ferni and F1.
This one will be a little bit more about me.
I hope you'll be my faithful reader ;]

Feliz Navidad!!
besito,
Mirna

Marianne dijo...

Mul on hea meel, et sulle pidu meeldis :)