Uus aasta !!! :)

Kõige pealt:



Ma veetsin oma aastavahetuse M/S Viking XPRS'il nagu mõned teist tõenäoliselt teavad :)
Eriti mõttekas trip oli ka - sõitsime Helsinkisse ja siis tund hiljem tagasi (Y)
Sinnasõit oli surmigav. Päriselt. Tagasitulekul käisime Buffet'is söömas ja minu meeldivaks üllatuseks olid nad otsustanud magustoidu menüüsse uuesti tiramisu lisada! Vannun, et AINULT nende kokad oskavad nii head tiramisu teha xD see on midagi müstilist xD Samas ülejäänud toiduvalik.......jättis soovida. Helsinki-Stockholm/Turu-Stockholm kruiisidel on parem valik ;) seal ON ka, mida valida.
Samas nende veinid seal (Rosso punane ja valge) olid väga head :) minu üllatuseks meeldis mulle valge ka väga ja ma reeglina armastan ainult punast :D

Hiljem tšillisime niisama ja aitasin isal empsile jõulukinki osta (mida ta sinnani teinud polnud :D) ja ta sai endale Lumene *mingisuguse* puudri ja L'Oreal'i Extra Volume Collagene ripsmetuši :) viimast tahaks endale kaaaaaaaaaaaaaa! :D

Mingi 10 minutit ennem kahtteist jõudsime sadamasse. Meile läksime läbi Dance Pavillon'i tekile. Ukse peal nägin ühte koolivenda, kes mulle tekil lehvitas xD Elu sees poleks arvanud, et ta mu ära tunneb xD

mingi nats ennem kahte hakkasime koju sõitma. Koju jõudes olin ma surmväsinud ja kobisin magama :D

~*~*~*~*~

Viimasel ajal olen jälle Los 40 Pp't kuulanud xD
Eile vaatasin HP3e ja tuletasin meelde, miks mulle HP kunagi meeldis xD
"Tuulest viidud" vaatasin ka loomulikult ära :) Mul ei saa sellest ikka küllalt :D Armastan seda filmi ja neid raamatuid! :P



LHDP't olen ka nüüd jälle vaatama hakanud :D ma ei tea, kuidas ma sain nii kaua MITTE vaadata xD ma olen juba 5 hooaega ära vaadanud *hull*, aga mulle meeldib ja vaatan kuni 8. ka läbi saab :D

Ja liitusin ühe Fernando foorumiga, kus mulle kohe sama päev kirjutas üks eestlane, kes kohe küsis: kas sulle meeldib PC?
I was like: O.O!!!
Ta ütles, et ta teab üks T'u, kes seda kuulab ja kellele meeldib Fer xD
¡Fracaso épico!
Tere, kokkusattumus xD

Photo: © Ferrari


Ma lihtsalt ei saa - minu kõige-kõigemad ühes tiimis....heaven!
Mm ja btw, te pisikest Felipe Bassi Massa't ehk Felipinho't olete näinud? :)



Jeebus, ma olen kirjutanud nii palju asju, mida ma üldse ei plaaninud :O Nii pikaks venis xD Ime, kui siiani jõudsite :P Imetlen Sind siis :D

Un abracito,
T

0 comentarios: