Urrrrrrrr! *krigistab hambaid võimetus vihas*

"I definitely didn't blame myself for the year that I missed out," Hamilton said in an interview with McLaren team sponsor Johnnie Walker. "My first season in Formula 1, alongside a World Champion - a double World Champion - and I blew him away. I beat him.
No-one's ever come in their first year and been at the front, let alone beat a World Champion, beat the mentality and the strength that he would have and his experience in Formula 1 already up to that point."
[Link]


Kui ma seda Fernando Alonso foorumis nägin, siis pidin ma vihast plahvatama. Nagu srsly! Nii tropp ei saa lihtsalt olla! Või noh... sry... nähtavasti saab. Ebareaalne. See on nagu 2007, saaks juba ükskord üle vb?
Pealegi, erinevalt SINUST on see kahekordne maailmameister OMA tiitlid VÄLJA TEENINUD, mida SINU kohta öelda EI SAA! *rahune maha, rahune maha*
Fer is going to kick your pathetic a** this year, you'll see!
Järgmine kord, kui su auto drivers parade'il ära sureb, siis ma loodan, et Fer sulle, selle asemel, et sind oma autosse võtta nagu eelmine kord, ainult naeratab ja minema sõidab.

Okei, ma üritan maha rahuneda... ise asi kuidas see välja tuleb muidugi. Mitte eriti hästi kui aus olla, sest ma taoks selle eest, et ma srsly uskusin, et vb olen ma tas mingil määral eksinud ja vb ta polegi täielik värdjas, pead vastu seina. Ma oleks pidanud teadma, et ta küll ei muutu! -.-

Lugesin eile "Dorian Gray portree" läbi. Tsitaate on seal, nagu ka M ütles, väga palju ja väga häid :) Esialgu mulle see raamat väga ei meeldinud, va need tsitaadid, aga mu arvamus muutus raamatu teisel poolel, mille ma ühe päevaga läbi lugesin xD See on tegelikult väga hea raamat, soovitan :)

Pff, mulle meeldivad (mingil määral, ofc) tehnikatunnid (YY) :D pärast hullemaid subida'sid, escobilla'sid, pöördeid ja mida kõike veel, on nii hea teha venitusi :) pärast trenni on selline tunne, et kõik võimalikud luud-liigesed-lihased on lahti xD siis tahaks lihtsalt pikali visata ja eksisteerida xD jumaldan seda tunnet! :)
Trennikaaslased ütlesid, et ma ei tohi oma juukseid ära lõigata, btw xD juukseotsad, mis on lahedalt katki (Y), muidugi, aga lühikeseks ei tohi xD no idea why, actually xD

Pärast nõbu külaskäiku olen isegi veel elus (wow! xD) ja eile õhtul V'i, L'i ja A'ga rääkida - enam naljakam olla poleks saanud, tegelt nagu xD + ma sain oma elu own'i V käest xD A teab xD Ta lausa ütles, et see oli aasta own xD ma ikka oskan *see ümber puu jooksva venna smiley (YY)*

Okei, ma lähen Doctor Who'd vaatama xD
Tqm,
T

Amanecer de nuevo entre tus brazos,
sentirte a aquí, junto a mi corazón.
Poder vivir la luz de nuevos días
es la razón por la que esperaré
que vuelvas otra vez.

Ärgata uuesti sinu käte vahel,
tunda sind siin, minu südame juures.
Suuta elada uute päevade valgust
on põhjus, miks ma ootan,
et saa uuesti tagasi tuleksid.

0 comentarios: