Flaviooooooooo! ^^

Jap, jap ^^ Prantsusmaa kohus tühistas FIA poolt määratud karistuse Flavio Briatorele ^^ Eluaegne F1 keeld... I think I love French court now :O Sm...okei....Nelsinhoga ta oli....ütleme otse välja - Värdjas, suure tähega, aga samas... Meie, Alonsistas, võlgneme talle palju ja oleme temaga ^^
Btw....just so you know: Alonsista EI VÕRDU Ferrarista ! Meie toetame Fernandot ja tiimi, kus ta on. Kui Fer peaks sealt lahkuma, siis lahkume ka meie :/ Sellest võiks aru saada :)

Hmmm....mis veel olulist?
Mul hakkasid esmaspäevast trennid ja eile oli ka hispaania keel... vaatab, mis ajal nad järgmisest poolaastast olema hakkavad, sest mõnel muutub tunniplaan, ka minul. Eriti toredad on geograafia lisatunnid (Y) aga noh....muidu eksamit ka ära ei tee :D ja tegelikult pole mul geograafia vastu midagi, loogiline ka, muidu ei teeks ma ju eksamit, aga õps... njah... ei ole just mu lemmik :P

Täna tuleb nõbu meile... see saab epic olema! Ta on alati all over the place! Viimane kord sai nalja küll ja värki + ta tegi mulle ju puna-kolla-punase käevõru (aa) ma mainisin seda siin ka kunagi.....ma arvan :D Aga ma olin tast lõpuks suhteliselt tüdinud :D

Jeebus, kuidas midagi pole öelda :O
Pean vist lõpetama, muidu kirjutan siia veel puhast jura xD

¿Nos vemos, eh? :D
T

P.S! Ma sildistasin suure hoolega oma vanu postitusi ja minu üllatuseks räägin ma kogu aeg Fernandost, Felipest ja....see nüüd polnud üllatus - flamencost xD
Sorry, Fer ja F1 on küll vist viimased asjad, mis teid huvitavad xD

0 comentarios: