Koolitants 2010

Ma lubasin hiljem täpsustada Koolitantsu kuupäeva, aega jne. Well, nüüd on hiljem xD

Koolitantsu Tallinna/Raplamaa/Läänemaa estraadi- ja vabatantsude kontsert toimub 31. jaanuaril algusega 12.00 Salme keskuses. Pileti hind on 50.-
"Fiesta" esitab Anne Andersoni/Estefanía Cuevase Alegríast nimega "Señorita".

That's all, I suppose...
Ma mõtlesin täna hommikul m i t t e kooli minna, aga arvestades sellega kui paljud siiski kooli läksid, tegin seda ka mina. Ja hästi tegin - meid oli üpris palju!
Aa, ja oma vene keele jutustamistega sain ühele poole ^^ I brilliant, I know ^^ "Моя Она"'d ma üldse ei jutustanudki xD Õps ütles, et paneb mule kursuse "4" ja kui ma talle midagigi vastan, siis saan "5"'e, aga niipea, kui ma olin oma kohale tagasi jõudnud, mõtlesin: "Like this is ever gonna happen." Ma ei põe, mu vene keele oskus pole tegelikult isegi "4" väärt xD Since all I can say is: "Я не понимаю по-русский". (Mul pole vähimatki aimu, miks ta selle valge kasti tekitab, seega ma tegin teksti mustaks -.- )
Täna sain veel Petergof'i (või Peterhof, whatever you like xD) jutustatud ^^ Oh, I'm GREAT! ^^ Ennast kiitmast ma ei väsi :3

Ma olen vahepeal terveks saanud ^^ Well, not okay... Well, I'm still a bit ill... Well, more than a bit, but anyway... Mul pole veel mu oma häält ja nohu on ka natuke, aga nevertheless...

Arvake ära palju ma vahepeal "Kuritööd ja karistust lugenud olen! :D Ainult ühe korra võite arvata! ;) Yeap, correctomundo! Üldse mitte! xD Või noh, äärmisel juhul paar lehte. See lihtsalt ei lähe minu käes edasi... Raskolnikov alles varastas kirve... xD

Mul lähevad kõik pätakad ja emps nüüd Soome homme hommikul. Without me, obviously. Kas ma olen väga õel, kui ma loodan, et nad siiski Rootsi ei lähe? :/ Sm, et Soome - see on suva! Aga Rootsi... Mulle meeldib Rootsi... ja Stockholm.
Kõige iroonilisem on see, et me tõmblesime mu passi pärast ja nüüd sain kirja, et ma võin sellele järele minna. Mis tähendab, et ilma Koolitantsuta oleks ma saanud Soome/Rootsi -.- Raudselt ku poleks olnud Koolitantsu, siis poleks ma lihtsalt passi saanud -.-
Aga samas, see tähendab, et ma lähen homme Birxiga linna ja siis teeme eelmise nv kordust xD Filmiõhtu ^^ ja see kord loodame õige filmi ka saada. Eelmine kord ei saanud -.- ja siis kõrvale Sangria and it should be good ^^

Ma pean nüüd veel füüsika kontrolltööks õppima. Ja Doctor Who (Ten'i) viimaseid osi vaatama... *otsib salvrätiku juba ette välja*

Tqm,
T

0 comentarios: