Senjoriita

Koolitantsu Tallinna/Raplamaa/Läänemaa eelvoorud on läbi ja mul pole lihtsalt aega olnud kirjutada, kuidas mul/meil läks. Sorry!

Üleüldiselt läks meil minu meelest hästi ^^ Loodetavasti leiavad seda ka kohtunikud :) *keeps her fingers crossed* Naeratasime nagu Alegríases vaja (enamus meil seda reeglina ei tee u.u') ja lehvikut keegi maha ei pillanud ^^ Loodetavasti nägi see välja sama hea, kui seda tol korral tantsida oli :P
Ütlema pean aga küll, et selle kummi põrandale panek meie seisukohalt küll tore ei olnud. Meie alguse pöörded sain mina küll ainult suurte raskusdega tehtud.
Ja pildi pärast vabandan ka - täiesti juhuslikult leidsin selle kellegi Koolitantsu albumist (So I don't own anything and all that blah-blah-blah)
Meie estraaditantsude kategoorias polnud eriti gruppe (mõtlen ka meie vanuseklassi) ja suurim konkurent tõstetakse showtantsu kategooriasse üldse üle ^^
Aa ja meie uued ja väiksed said mõlemad eripreemiad ^^ Uutel oli koreograafiliselt nende vanuse jaoks väga keeruline tants (flamenco ju, see polegi lihtne) ja see rabas kohtunikke :) Yeeez, meie nö "järelkasv" on lahe x)

Selle nädala jooksul lasen oma juukseid lühemaks lõigata, btw. Nad on mul jube pikad, tõsi, kuid katki ja kuivad :/ Kahju on küll ära lõigata xD

Mul oleks vaja inglise keelt õppida (jutustamine u.u'), aga kes teab, kas ma seda teha ka viitsin xD
Ja "Kuritööd ja karistust" lugeda - yea, I won't do it, you're absolutely right xD

Lähen vaatan Doctor Who'd (the 9th Doctor, in case you haven't noticed ;) ) ja Secret Diary of a Call Girl ;)

(Kuna teil pole mitte õige väiksematki aimu milline näeb välja the 9th Doctor, siis palun:


Ten looks is better, I know x) + he has more... charm.

Yea, chao :*
T

0 comentarios: