Di sere nere vol 2.

Ma ei tea, mis mul viga on, aga järjekordne postitus.
Trennist siis. I failed. Bad O.O ma pole vist ammu nii halvasti tantsinud xD Ma ei tea, mida ma mõtlesin, srsly xD

Ja mul jäi ennem rääkimata - meedias tegime oma telesaate paroodia ära, seega seda mul nüüd natuke aega ei ole ja oma aastatööd hakkan ka alles vaheajal tegema, sest lihtsalt kaamera on muul ajal kinni.
Millest ma teen? Flamencost. Obviously. Pole vist millestki muust teha, mida ma oskaks ka. See tuleb mingi pooleldi portreefilm. Keegi peale minu seda niikuinii nägema ei saa :P
Pole veel mõelnud, mis tantsu ma teen, aga kõige tõenäolisemalt lehviku-Alegríast. Või siis võib ka Buleríast, kuid me ei jõua seda valmis (meil alles pool :D) ja siis pole vist mõtet teha... poolikut.

Tegelikult oli mingi oluline asi veel, millest ma rääkima pidin, aga päris see mul veel meeles ongi x)

Ahjaa... Meelde tuli!
Pidin rääkima Rootsist ja Pärnust. 100% pole miski kindel, sest ma ei tea täpset Rootsi sõitmise aega, kuid Pärnu kuupäevad on siiski olemas.
19-20 märts Pärnu koorifestival
23-26 märts Stockholm/Sollentuna, Rootsi

+ suvel juunis saab veel Rootsi! :D Man, I miss Stockholm and Sweden! It's been a year now... since the last trip...

Nüüd peaks küll kõik olema... pean veel õppima.
Ja homme läheb kohutavaks matemaatika jadaülesannete lahendamiseks. Joy! Looking forward to it! NOT!

Tuletage mulle nädalavahetusel meelde hispaania keele kodune töö ära teha. Mul tuleb see muidu alles esmaspäeva öösel meelde ja siis olen hädas, sest seekord saime kaks ülesannet, millest üks on õudusunenägu oma kõik võimalike aegade ja nende ühilduvusega ^^


Cuidados muxo! ;)
T

0 comentarios: