Di sere nere

Argh, ma olin niiiii tüdinud koolist. See on lihtsalt midagi müstilist!
"Kuritööd ja karistust" ma tänaseks, nagu mõni teist juba teab, läbi ei lugenud, sest eelmine kolmapäev oli raamatukogu tähtaeg ja sinna see jäigi :P Me pidime niikuinii lugema 1.-4. osa ja siis 6. + epiloog, kuid minul see 4. kaugemale ei jõudnud.
Täna oli töö selle peale... või noh... kirjand. Valisin teemaks "Inimene on saladus" (F. Dostojevksi) ja üritasinseda siduda Raskolnikovi ja Sonja suhetega, aga ma ei tea kui palju sellest välja tuli. Tundub, et panin sinna natuke liiga palju iseennast.
"Y te olvidarás de mí. Cuando llueve, perfiles y casas recuerdan a ti." See on totaalselt teemast väljas, aga ma lihtsalt kuulan seda hetkel x) Ja selles on nii palju... tõde?
Anyway, kirjand, jah, ma kirjutasin... täiesti ebaloogilist teksti, mis minu meelest raamatuga küll ei seostunud. Nägin kurja vaeva, et seda ühtseks tekstiks kokku mätsida.

*pagan, trenni peab hakkama minema kohe varsti*
Mul on homseks nii palju õppida ja kui ma oleksin olnud korralik tüdruk, siis ma poleks seda kõike homseks jätnudki.
Nimelt on vaja vene keele dialoogid (6) pähe õppida. Õnneks on need üsna lihtsad, seega ma väga ei põe :P Tegelikult tuleks veel mingid sõnad ja mingi dialoog veel pähe õppida, aga like this is gonna happen xD Mul lihtsalt ei ole aega... can't help it, sorry :P Ehk vingerdab sellest kuidagi välja... loota ju võib (A)
Siis on veel homme bioloogias kontrolltöö mitoosi, meioosi ja sugurakkude arengu peale - oh yeah! Vähemalt ma más o menos oskan seda teemat. Kuigi kui keegi küsiks praegu, mis toimub meioosi II anafaasis? Like... ummm... something? Kromatiidid lahknevad? Vb xD

Inglise keeles täna feilisin... paar korda vähemalt. Kardan, et piisavalt, et enam mitte "5" saada -.- You failed, T, I hate you sometimes, I do. Lo juro ;) Aga vähemalt us õps on normaalne ja ma saan aru ka, mida ta räägib :P Eelmisel oli selline aktsent, et... no mul on ka parem xD

Kell on palju O.O

Vaatab, vb kirjutan pärast veel, oleneb mis emotsioonid trennist saab. Selles on aga küll õigus, et kui on tugevad tunded, siis tantsid paremini. Ma polnud just mingi big smile esmaspäeval ja ma tantsisin kõvasti paremini. Kuigi särast ehk jäi vajaka. Vahelduseks võib ju preili Masendus ka olla, eks? :/

Pean j o o k s m a!

Ciao,
T

0 comentarios: