Väsinud -.-

Tavaliselt ma nii tihedalt ei kirjuta, kuid täna on ka, mida kirjutada :P
Nimelt pealt kooli (kus jäi eesti keel ära ja selle asemel oli viimane tund olema pidanud psühholoogia ^^ seitsmest tunnist sai magically kuus ^^ ja näidend jäi ka ära ^^
Sain seetõttu kodus süüa :) Või noh...oli a e g a kodus süüa :P
Pidin ju minema linna oma passile ja ID-kaardile järele -.- Pelgulinna! Bussis mõtlesin, et võin siis oma pangakaardi ka ära aktiveerida ja käisin seetõttu läbi Nõmme ja seal 33-ga Pelgulinna -.- ja tagasi Nõmmele... trenni ;)
Võite ette kujutada, kui väsinud ma olen O.O Kordasin endale ainult: "sa ei pea seda nüüd vähemalt viis aastat tegema, ei pea, kannata ära" xD
Trenn oli tore :) Seda enam, et ma ei saa enda pihta enam nii koledat kriitikat :O Pingutama paneb see, aga ego tirib ka alla :/ Tekib tunne, et oled epic fail :/
Muide... Bussiga Nõmmele tagasi sõites tuli kusagil Marja lähedal peale mingi vaimse puudega mees, istus minu taha. My God, ma mõtlesin, et tahaks vastassuunas joosta O.O Tabasin end mõttelt, et minust on nii õel mõelda, et ta rõve on, sest see pole ju tema teha, et ta lampi midagi segast ütleb ja... puristab... aga ma ei suutnud :S Lootsin kogu aeg, et ta juba väljuks :S Ma olen vastik :S Suurbritanniasse on palju tööpakkumisi just puudega inimeste hooldajaks, aga ma ei suudaks elu sees seda teha... No mida! Ma ei suuda vahel G mähkmeidki vahetada! *omg*

Ma ei tea veel, mida me leedukatele esitame kontserdil, aga kindlasti Tormise "Labajalg" ; "Pikk-Ingliska" ; "Kaarajaan" (koos tantsuga - believe me - I hate those!) ja seda Ingerimaa rahvalaulu, mille nime ma ei tea xD me kutsume seda "Tin, tin"'iks :P (Meeste osa koosnebki ainult "tin" kordamisest :P)

Ma kobin nüüd magama... (ja "Kuritööd ja karistust" ma ei lugenudki :/ homme läheb koledaks siis :S no sleep tomorrow! Oma viga, though)

Love,
T

0 comentarios: