Aga mina ei lähe homme kooli :_ Vot täpselt nii lahe olengi :_
Nimelt on G natuke haige ja emps ei tahtnud haiguslehte võtta. Täna oli M temaga kodus ja homme on minu kord :_ Reedel ka mind koolis vb pole terve päeva, vb osa päevast. Täpselt veel ei tea.
Kahju on sellest, et ma jään seetõttu kahest matemaatika tunnist ilma ja seal nad lahendavad veel jada ülesandeid. Nüüd saan neist enam-vähem aru, aga mitte päris veel xD Enam ei ole nii lahe kui varem xD

Trennis oli muidu nagu tavaliselt, kuid - oh yeah - meil on mingid müsitilised koputused Buleríases. Need, mida täna võtsime on mingi kahe takti peale ülihelikiirusel asjad xD Ma ei suuda veel kahte asja korralikult kokku panna, aga homme on aega harjutada :P Pool maja (vähemalt) on tõenäoliselt tööl ka ja seega ei pane ma kedagi elukohta vahetama xD Maja väriseb, kui T tantsib :_

Kuulge, te ei tuletanud mulle meelde hispaania keele kodust tööd teha! *mossitab*
Aga õnneks on mul homme pool päeva aega seda teha :D :D Ragistan siis homme hommikul ajusid xD Tingiva kõneviisi harjutus on nkn lihtne :D Selle vb teen veel täna ära :P Kui viitsin 8-)

Homme peaksin koolis kooriga esinema põhikooli ja gümnaasiumi aktustel, aga ma ei põe :_ mind pole :_ II alt saab ilma minuta ka hakkama, well they don't, but I don't care xD

Besos,
T


"I'm so sick of living for other people
Took meeting you to realise
I don't wanna lose ya, I wanna keep ya
Put your little hand in mine and look into my eyes, baby eyes"

0 comentarios: