Bat Country

Tegin hommikul on hispaania keele kodused ülesanded ära ja, apparently, see harjutus, mis pidi particularly nasty olema, polnud seda üldse mitte. Actually, oli see üsna lihtne. Rääkimata siis teisest, mis oli käskiva kõneviisi jaatava vormi peale :P Pärast Kadri spets mulle tehtud tabelist, mida ta ise ülikooli ajal kasutas, lõi mul ka pirn põlema. Alguses oli mul ja Vd. eristamisega igavene jama. Tegin ülesannet ja suure hoolega mõtlen, et panen -vormi. Tühjagi! Loomulikult oli siis Vd. ja vastupidi. Tol korral olin ma lõpuks endas nii pettunud, et ma mõtlesin, et ma hakkan lihtsalt kõigi ees nutma xD Tundsin juba, kuidas pisarad kurku tõusid xD Pärast tabeli mõistmist tegin kõik ülesanded kõige kiiremini ära :_ Very me xD
Mõlemad ülesanded olid õigesti tehtud, kuigi ma ühe koha peale kirjutasin somehow "habían llegado" kuigi sulgudes oli salir... ma ei tea, mida ma mõtlesin xD

Tundi minnes sain ma meeldiva üllatuse osaliseks. Nimelt kui ma maha olin istunud, siis avastasin, et minu taga istuv (super seksikas) kutt kuulab kõvasti muusikat. Okay. Kuulan... või noh... kuulen, kuna oli üsna keeruline seda m i t t e teha, et ta kuulab sellist... mõnusat hard rock/heavy metal'it. Ta kuulas seda lausa nii kõvasti, et ma kuulsin ära kõik kidrasoolod ja kohati isegi laulusõnad, rääkimata siis trummidest! Teine lugu ja esimesed taktid. O.O Avenged Sevenfold? Bat Country?! O.O Ja ma siis omaette rokkisin kaasa :D :D Man, I love those guys xD ja... R.I.P the Rev - you'll be missed!

Hispaania keele tunnid on alati epicud :D Vähemalt siis, kui A ja mina kohal oleme :P "Tore, kui hispaania keele tunnid nii naljakad on." Ha-ha, believe me, they are :D Meie feilid ja siis veel minu vahvad täissoditud harjutuste lehed (YY) Ainult A oskab nii ;)

- ¿Tendrá usted algún compromiso esta tarde?
- Sí, maravillosamente.

Go, A! ;) Oled võrratu :D

- ¿Qué va a beber?
- Media botella de tinto. *O.O joodik oled, A! O.O*
- ¿Con leche o solo?

See polnud küll dialoog, kuid need küsimused ownivad :_ Viimasele küsimusele järgnes vastus "un café solo" aga see polnud enam oluline :D Kõik me saime vähemalt naerda, et A kavatseb ära juua pool pudelit punast veini ja soovitatavalt koos piimaga :D

Mul on homme küll flamenco, kuid ma ei tea, kas ma lähen. Vaatan veel, kuidas rongid liiguvad.
Nimelt läheb Anne nüüd neljapäeval kaheks nädalaks Jerezi ja Sevillasse. Meid jätab siia constant snow and cold'i! Pagan ma tahaks praegu sinna...

Üks asi veel... pean seda lihtsalt ütlema: MA VIHKAN KUI INIMESED RIKUVAD EESTI KEELT "šiišhhh"; "nhhh"; "jhhh"; "kallišššhhh"; "jubahhh"; "nõmehh" jne kirjutamisega. ¡Por real!
Sm, üks asi on tuua sisse inglise (minu puhul ka hispaania) keel, aga ma kasutan siis vähemalt grammatiliselt korrektseid fraase/väljendeid. Ja, generalmente, üritan ma ka keelereeglitest kinni pidada. Minust on kole vahele lükkida võõrkeelseid fraase, jah, ma tean, aga ma ei saa sinna midagi parata. Vähemalt ei muuda ma sõnu O.O Vähemalt ei kasuta ma venekeelseid väljendeid :_ So, õppige kirjutama, ¿sí?

Love,
T

0 comentarios: