What if... ?

Kindlasti pole mina ainus, kes mõtleb vahel: what if... ?
Mis siis, kui ma poleks seda öelnud? Mis siis, kui ma poleks niimoodi reageerinud? Mis siis, kui ma poleks niimoodi teinud? Mis siis, kui k õ i k oleks teisiti läinud? Mis siis oleks teisiti? Kas midagi oleks muutunud? Kas oleks praegu kõik teisiti? Kas kõik oleks praegu korras? What if...?
Kõik need küsimused, millele tegelikult vastust ju pole. Või õigemini... võib-olla isegi oleks, kuid keegi meist ei saa ju aega tagasi pöörata ja asja parandada. See on olnud ja see on nüüd locked in time.

"Kõik, mis ei tapa, teeb tugevaks."

Võib-olla. Aga keegi pole öelnud, mis siis saab, kui siiski surra. Muerto por dentro. Any ideas? Kas seda saab parandada? Või... ellu äratada? Tõenäoliselt. Aga kuidas? Piisab vaid suurest tahtest? Ei usu. Siis oleks praeguseks juba midagi muutunud.
Ei ole raske, minu jaoks enam vähemalt mitte, minna kooli/trenni/hispaania keele tundi/kuhugi mujale ja suhelda erinevate inimestega, sõpradega, tuttavatega. See pole mingi probleem. Ma ei ole must masendus. Väliselt olen vist isegi õnnelik. Ma olengi õnnelik. Mingil määral vähemalt. Täielikult kindlasti mitte - ma ei saakski olla.

Veider, kuidas mõni hetk elus võib muuta inimest täielikult. Üks tilluke ja tähtsusetu hetk. Nii pikk tee on maha käidud ja ma olen vahepeal täisealiseks saanud. Sellest väiksest naiivsest tüdrukust on saanud midagi muud. Parem või halvem inimene - sellele ma ei oska vastata. Oleneb tõenäoliselt inimesest ja tema isiklikust arvamusest. Paari aastaga kadus päikeselisus, asendus see kurbusega. Samas... ma olin ka õnnelik... ja kannatasin, aga ma olin õnnelik. See kadus. Olin täielik vare ja see asendus... millega? Ma ei oska seda seletada. See on nagu... Teie jaoks olen õnnelik. Ainult teie jaoks. Aga see tuksuv asi vasakul pool seal kahe kopsu vahel, see on vist ikka veel katki. Teie ainult ei tea seda ;)

Tere, olen T ja ma ei ole masendunud. Päriselt. Ja see polnud praegu sarkasm O.O Lihtsalt... vahel on huvitavad ideed xD

Besitos,
T

0 comentarios: