Klaipeda ja Hispaania (?)


Juuksed ~20 cm lühemad ^^ (ja terved O.O)

Hetkel tegelen suure hoolega "Kuritöö ja karistusega" (ikka veel -.-) olen lugenud ära 225 lk raamatust ja see peab olema läbi kolmapäevaks (mitte, et töö oleks, aga raamatukogu tähtaeg xD ) me jätame lugemata 4.-5. osa raamatust õnneks ^^

Vene keele tunniks on vaja teisipäevaks pähe õppida 6 dialoogi (YY) ja meil on ainult 1 valmis... ja mu paarilist pole msnis... ma ei jõua neid dialooge ainult homsega elu sees valmis! :S Trenn on ka veel...

Aa ja mind pole 11. - 13. veebruar (ehk neljapäevast laupäevani) ^^ Ma olen Klaipedas, Leedus :) Neljapäeva hommikul kell 8 on väljasõit ja sõit kestab 12 tundi (SUREEEEEEEEEEN!)
Osa meist ööbivad tõenäoliselt leedukate peredes... I wouldn't mind 8-) saabki nendega siis suhelda, muidu me suure tõenäosusega ei suhtleks xD

Isale tegin sünnipäevaks eile meekooki ^^ Olen rahul, kuigi esialgu tundus, et välja küll midagi ei tule :/

Ja siis main thing: kandideerida töökohale Hispaanias või ei? Ma ei tea, mida teha. Ma tahan seda, te kõik teate kui palju veel... kuid... üksi... ma ei kujutanud kunagi ette, et ma seda ü k s i teen... No sé que hacer... no sé...
Keegi minuga tulla tahab? Andke teada ;)
Ootan.

Tqm,
T

0 comentarios: