Haige :S

Jeez, jeez, ma olen haige :S
Kolmapäeval jäin ja eile olin kodus, mis tähendab, et ma pean kuidagi vene keele korda saama nüüd :S
Aga õnneks sain ajaloo kontrolltöö tehtud ^^ Jah, ma käisin täna koolis, mis küll võrratu idee ei olnud, aga esseed ja kontrolltööd ei oleks järele teha küll tahtnud :/
*nuusab nina*

Olen terve, olen küll, jah, olen... Või vähemalt tahan olla -.-

Trenni ma, obviously, ei lähe... Esmaspäevaks pean küll hiljemalt terveks saama :S Pean trenni minema, pean! :S
*köhib*

Ma peaksin "Kuritööd ja karistust" lugema, aga ma ei suuda, ma ei viitsi :S
*köhib uuesti*
Parema meelega vaatan Doctor Who'd või loen mõnda tema raamatut nagu "The Resurrection Casket" vms :)

Homme läheb ema Helsinkisse messile ja mina jään pädadega koju. B tuleb ka siia ja teeme filmiõhtu ^^ Should be good :)

Chao,
T

0 comentarios: