"Sweet, maybe... passionate, I suppose… but don't ever mistake that for nice."

"Sweet, maybe... passionate, I suppose… but don't ever mistake that for nice."
the Doctor
"Doctor Who: Love & Monsters" 2x10


Okei. Ma ei ole vist eriti rääkinud, mis või kes Doctor Who on. Muudkui jahun mingisugusest Doctorist, eks? xD
Mmm... Väike copy-paste-translate nüüd :D

Doctor Who on BBC science fiction telesari. Sari räägib müstilise humanoid-tulnuka, keda tuntakse nime all "the Doctor", seiklustest, kes reisib ajas ja ruumis oma kosmoselaevas, TARDIS'es*, mis tavaliselt on sinine 1950ndate briti "police box". Koos oma kaaslastega satub ta keerulistesse ja ohtlikesse olukordadesse, kus nad peavad päästma sageli kogu maailma.

*"the TARDIS" tuleneb: Time And Relative Dimension(s) In Space


Jah.... pm nii ongi xD
Tavaliselt ma ei vaata mingisuguseid sci-fi seriaale, kuid pean nentima, et Doctor Who on võrratu :D See on ühel ajal põnev, romantiline ja naljakas. Eriti meeldib mulle seal ehe briti huumor :P Mulle on see alati meeldinud :D Nojah, ja nüüd olen ma "hopelessly hooked" xD And yes, I'm sorry, but as soon as I watch any British film or TV show I start using English phrases and words all the damn time, I'm so sorry! xD

The Doctor regenerates kui ta on raskelt vigastatud, mis tähendab, et ta suudab oma keha vahetada. Nimelt sureb siis ta vana keha ja selle asemele tuleb täiesti uus. Ehk siis uus keha, sama Doctor. See on üsna geniaalne tegelikult, sest see hoiab sarja värskena, kui näitlejad muutuvad. Kusjuures sari on 1963. aastast saati ekraanil olnud, mitte järjest muidugi :P
Samas on ütlus, et alati on üks Doctor, kes on *oma* Doctor, ja ma pean ütlema, et see on 100% tõsi. Ka minul on *my* Doctor ja selleks on the 10th Doctor, keda kehastab David Tennant. Olen vaadanud teiste Doctor'itega osi ka, kuid jään ikkagi oma esimese valiku juurde, sest mulle meeldib tema juures kõik! xD Alates tema "crazy hair" soengust ja eriti nerd'i prillidest kuni tema Converse tennisteni xD Ja loomulikult ei saa ma üle tema ehtsast šoti aktsendist :P

Aga noh, 1. jaanuaril the 10th Doctor regenerated into the 11th ja... mulle uus ei meeldi, üldse. Asi on ka selles, et ma ei ole temaga harjunud ja eks ma jään Davidit igatsema ka. Paratamatu see oli, et ta muutuma peab, aga ikkagi... Tema regeneration oli nii kurb ka :/ Ma hakkasin nutma x))) Okay, now that's embarrassing! "I don't wanna go!" Hakkan teda igatsema :/

Okei... Iseendast ja oma elust ma ei rääkinudki xD Noh, mu päeva "kõrghetk" oli kehalise tund, kus ma oma pöidlaküüne korvpalli mängides ära murdsin (YY) Ma suutsin küüne hoida tundide lõpuni nii korras kui võimalik (mul tuli lihtsalt lõhe, teate küll) ja siis pärast riidesse pannes suutsin ikka nii teha, et see täitsa ära tuli -.- Aga no õnneks kodus oli liimi... jah... ma liimisin oma küüne tagasi. Nii segane olengi :P Aga hakkama sain :D

Aa... ja täna tehnikasse ma ei lähe... ma olen natuke tõbine. Kurk on valus ja ma ei tohi haigeks jääda :S Trennis vaja käia, eriti tantsu õppimise tundides :/ Ja hispaania keeles ja koolis ka...

Nüüd küll lõpetan :P
Allons-y! Nagu ütleks the 10th Doctor ;)
T

0 comentarios: