Ikka veel haige (YY)

Eile koolis käia polnud nähtavasti siiski kuigi vaimustav idee arvestades fakti, et täna hommikul üles tõustes mul selline tunne oli nagu oleks ma öösel peksa saanud vms. Tuli välja, et mul on 37,1, mis pole palavku kohta küll palju, aga teate ju, et vahel võib väike palavik ka tunduda nagu hakkaksid surema. Yea, that's exactly what I feel/felt ^^
M tõi mulle paratsetamooli, et ma ikka õhtuni ära kannataks... let's hope for the best, right? :P
Ma ei elaks üle, kui meie filmiõhtu läheks nurja ainult mingi palaviku pärast -.-

Btw, meile lubatud -30ºC pole, minu meelest, kusagil näha :O -15ºC on meil siin ainult. No, mis ainult....see on KÜLM, aga parem ikka kui -30ºC. Mina muidugi ei põe, ma ei taha külma, vihkan külma xD everybody knows that :P

Uuf, mu pea valutab -.-

Ooo, btw, kas ma ütlesin juba, et F1's on meil sellel hooajal 3 hispaanlast? xD Peale Fernando tuleb veel tagasi *muldvana* Pedro de la Rosa ja Toro Rosso sõlmis lepingu ka Jaime Alguersuari'ga ^^

Bloody head ache, I tell you -.-

Loodetavasti olete Teie terved :)
T

0 comentarios: