Un sueño se hará realidad



Yeap, quite right.

Oi, Álex ka kohe playlistis mängib. Ta pole just Bilbaost, kuid Vitoria pole eriti kaugel ^^

Tegelikult... Ma lähen Hispaaniasse. Wtf?! Mina? Can't be.

Ma ei oska midagi kirjutada o.O Ma kirjutaks Bilbaost, aga la verdad, ega ma sellest linnast midagi eriti ei tea xD Oleks ta asunud Astuurias, siis oleks ehk teadnud, aga Baskimaa on suht tundmatu minu jaoks :D välja arvatud San Sebastián, sest mu sõbranna elab seal :P
Erm... Bilbaost ma kirjutan siis, kui kohal olen :D Kui mul mingisugunegi ettekujutus kohast on :P

Ja augusti veedaks ma Zarautzis, mere ääres ^^ V b saan siis isegi Prantsusmaal ära käia, sest see oleks kõigest 40 km kaugusel :D

Ah, pere. Right. Isa, ema (insener ja bioloog) ja kaks imearmast tüdrukut ^^

Nad olid nii nunnud, et lubasid mulle vaadata flamenco kursuseid ja nende hindu ^^ Pakkusid ka hispaania keele kursuseid, kuid ma arvan, et ema, kes inglise keelt üldse ei räägi ja vuristab castellanot ainult, mil mina teen "vale, vale, mhmh" ja mõtlen pingsalt keep up with her, keep up with her, on piisav kursus xD

Hetkel nad tunduvad olevat lihtsalt liiga head, et tõsi olla. Vaatab, mis kohapeal toimuma hakkab, aga meie Skype-call'idest tundub, et nad on lihtsalt... mul pole sõnu :D
~*~*~*~*~

Jalgpall hakkab :D sai seda ikka oodatud ka... ma hardly mäletan eelmist MMi... Noh, va Materazzi-Zidane intsident ofc. Seda ei unustata kunagi. See oleks nagu eile juhtunud. Ja siis seda pettumust, et Itaalia võitis...
Well, yea, reeglina ma eelistan Prantsusmaale Itaaliat, kuid jalgpall on erand. Ma ei salli nende koondist absoluutselt. Ei meeldinud nad mulle ennem ja MMga nad suutsid oma maine nii täis teha, et... + Marco Materazzi on tüüp, keda ma vihkan isegi rohkem kui Lewis Hamiltoni O.O this must be something.

Aga ma e põe :) Itaallased suht sakivad hetkel ja meie la Selección... mágico. Por real ;)
Ma ei hakka nimetama, kes mu lemmikud on :P ma mainiks kõik neist ära. Viimasel ajal on mul mingi thing Xaviga tulnud xD Ma lihtsalt ei saa üle, kui PARIM ta on :D

(Jah, ma ei saanud jätta Villat välja 8-) See on Hispaania vs Poola, kus me poolakatele 6:0 tegime...)

Brasiilia ja Portugal ühes alagrupis... teised alagrupid on sellised, kus ütled ära edasisaaja, kuid see.... varem oleks öelnud, et Brazil all the way, kuid nüüd who knows?

Ma oleks finaali ajal Hispaanias... milline õnn :D

~*~*~*~*~

Canada GP !!!
1 aasta ilma selleta ja kuidagi jube imelik oli :P
Me muidugi sakime, aga õnneks Fer annab lootust... seda on vaja, kui me Red Bullile ära tahame teha... eriti ei usu, et lootust on. Enam. Aga siiski.

~*~*~*~*~

Mul on ikka mingi thing Soleá'dega..... veider :O hetkel Miguel Poveda "En silencio" mängib.... lihtsalt võrratu (L) Mulle üldse meeldib Miguel :P

Mucho tengo que decirte, pero me llamo silencio... yo te lo digo callando, pero se entera mi cuerpo...

("Mul on sulle nii palju öelda, aga mu nimi on vaikus... ma ütlen seda sulle vaikides, aga seda teab mu keha" vms)

~*~*~*~*~

Ma käin tööl, yeap, ma käin tööl. Homme lähen juba kolmandat korda. Mul on selline leping, et käin siis, kui saan. Jaanipäeva ajal olen ka tööl... saan kahekordse palga ^^

Ja ma käisin shoppamas. Ma ei usu seda ise ka xD Ma isegi ostsin endale topi ja... asja, mis tšeki järgi on t-särk xD teate küll....sellised varrukate moodi asi, eest seotav :D B'l on sama sugune, mul oli vaja :P


Ok, ma peaks magama minema...
Homme vara tööle :/
¡Dormid bien!
T

3 comentarios:

Liis Kurm dijo...

Ma. ei. ole. kade. Ei hakka karjuma, laamendama, jalgsi Hispaania suunas liduma. Ei hakka. Ei.

*brb*

Marianne dijo...

Samad sõnad!

Kizka dijo...

*in having a HUGE grin right now*