Ahora estoy en Bilbao

Ok.
Seda et... jeap, ma olen Hispaanias. Baskimaal. Biskaia provinstis. Bilbaos. (Bilbao/Bilbo, Vizkaya/Bizkaia, País Vasco/Euskadi, España)
Minu esimene p2ev siin on kohe-kohe l2bi saamas. Ma peakski magama minema, aga ma ei tea, millal ma j´lle kirjutada saan. (Mind the Spanish keyboard -.-)

Eile ´rkasin kell 05.05 hommikul ja 6.30 l´ks mul buss Riia poole.
Maailma armsaima teo tegi M, kes ilmus keset ññd mind ´ra saatma (aa) s+ita pool linna nii vara hommikul l´bi, et mind ´ra saata... iga`ks seda ei teeks!
Ta t+i mulle tillukeseks kingiks "I love football" s´rgi... ma olen kordi lahedam kui teine n``d :D De verdad :D

Mu lend Riias hilines 30 minutit, aga Milaanosse j+udsime ikkagi +igeks ajaks. Santanderi lend aga hilines rohkem, sest hispaanlased streikisid... ofc.

Maria tuli mulle vastu ja kui me Bilbaosse s+itsime, siis r´´kisime pm terve aja erinevatest Hispaania artistidest xD

T´na k2isime Bilbao tripil ja ma kohtusin Ignacio emaga. Super armsad on k+ik!

Aah ja t`drukud, Ana ja Leire, esialgu h´benesid, kuid kui nad juba musid jagatud said, siis julgesid minuga r´´kida ka :D Bilbao tripil nad juba m´ngisid minuga ja hoidsid k2est kinni jne :)

Meil on koduabiline...

Mmm ja seda, et on t´pselt nii nagu seebikates: nad k´ivad v´lisjalan+udega kodus ringi. See on t2iesti normaalne.

Piim on maailma veidrama maitsega, sest neil on teate see k+rgkuumutatud piim vms, mis seisab umbes... aasta?

Puuviljasid on siis neil kohutavalt palju ja seda, et keegi ostaks v´lismaiseid banaane?! Meile tavalist Chiquita omasid mina poes n2inud ei ole xD Ikka Kanaarid, ikka Kanaarid :D
Siin on ka sellised asju, mida ma elus n2inudki pole...mingid veidrad nektariin-virsikud, mis on nagu laiaks lññdud, n2iteks... midaiganes :D

Homme pean ma Ana ujuma viima... vaatab mis sellest v´lja tuleb... Loodame, et ma ei feili.

Armastan,
T

3 comentarios:

Marianne dijo...

Mul on nii hea meel su pärast! Ma ei väsi seda kordamast, sest pole just palju inimesi, kelle õnne üle ma suudaks siiralt rõõmu tunda :)
Besos, besos, besos!

Jane, dijo...

Loodan, et Sul läheb seal kõik ilusti ja naudid hetki Hispaanias! :)


*Ise kavatsen sügisest Saksamaale au pairiks minna :)

Kizka dijo...

Nii armas, Manne (aa) Tahaks, et sa ka siin oleksid...

Mina loodan ka ja praegu paistab, et kóik láheb superhásti :)

Oh! Nii lahe! :) Sa vast ei suuda ka seda ára oodata :D