Que rico, ¿eh?

Kolmas páev siin Hispaania páikese all :) (Praegu on pilves tegelt xD) Tahtsin eile juba kirjutada, aga arvutihiir lópetas tóótamise -.- tuli válja, et patareid on túhjad. Hetkel elab hiir mu digika patareidest.

Palju teid seda siin ei loe... ma arvan, aga vahet pole :) Ongi rohkem enda róómuks :)

Algas páev sellega, et pidin esimest páeva olema túdrukutega kahekesi... vói noh koduabiline oli ka, kes mulle náitas kus mis on jne. Sóin hommikust. Aa, kombed! Hommikusóók táhendab siin, et sa teed endale kohvi/kakaod ja sóód kórvale ntx kúpsiseid. Vói sobaod... vói muffineid. Ja loomulikult puuvilja! Sobao btw on kuidas óelda... mmm... nagu muffin, selline pehme, aga samas nagu kook vms. Kui Sa oled náinud Los Hombres de Pacot, siis Paco ógis neid kogu aeg :D

Párast káime Plaza Bizkaial, kus sóóme ja mángime.
Kella úheks peab kodus tagasi olema, sest siis on lóunasóók ja seejárel láhevad túdrukud magama.

Eile káisime óhtupoole La Alameda't vaatamas, mis on flamencokool, aga see asub meie kodust úsna kaugel... Ise ma sinna minna ei oskaks... Ilma kaardita váhemalt mitte.

Neil on siin maailma parimad jáátised! Sóin eile mingit sidruni-koorejáátist, mille María mulle Alaska'st ostis. See oli nagu mústiliselt hea!

Siis káisime supermercados. Ma selle nime ei máleta... mingi... Eroski vms oli :D See on midagi Maxima taolist :D

Siin sóóvad nad enamasti liha ja salatit. Jamon on pea kogu aeg olemas. Ja chorizo. Kala ja krevette ostsime ka (Y) Ma oskasin ainult nina kirtsutada selle peale.

Minu jaoks vóeti ka papaiyat, mille Ana pooleks astus xD
Shokolaadi vóttis Leire poes lihtsalt paljaks :) Párast múúja ka naeris selle úle xD

Piimast... Selle nimi on Leche UHT ja seda on 9821374819749141 erinevat sorti. Isegi Astuuria piim oli xD

Et oma húgeenitarbed ise osta, pidin ma pikalt Maríaga vaidlema. Ta tahtis kindlalt ise maksta nende eest xD

Kui me járjekorras ootasime, siis panid túdrukud plehku ja hakkasid móóda poodi ringi jooksma. Hakkasin siis ise ka móóda poodi neile járele jooksma. Mind nad eriti ei kuulanud. Kui ma nad lópuks kátte sain, siis olid vóórad nii armsad, et vaatamata úlipikale járjekorrale pakkusid nad ise, et ma nende ette tuleks :D


Tána viisime koduabilisega koos Ana tema esimesse ujumistundi ja peale seda káisime Plaza Bizkaial, kus mingid vóórad vintis mehed túdrukutega mángima hakkasid. Mul tuli kohe natuke hirm ja kui nad pakkusid, et me vóiks minna ja neile jáátist osta, siis páástsin ma meid sellega, et ma útlesin, et peame lóunat sóóma minema.

Sóime lóunat ja siis láksid túdrukud magama ka.

Tánasest hakkasid aled ja ma sain just NG LI palga kátte. Saan núúd laiama minna xD

Hasta luego nagu nemad igal lahkumisel útlevad isegi vóórastele :D
T

* Que rico, ¿eh? - ma ei oskagi seda tólkida... seda óeldakse siis, kui miski on vága hea :P Muy chulo xD

P.S! Siin jalgpalli vaadata... Pole midagi paremat! :D Villa, Villa, Maravilla!

0 comentarios: