¡Villa, Villa, Villa! ¡Villa, MARAVILLA!

¡¡¡LE AMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
(mitte, et see mingi úllatus oleks, eks xD ta on mulle meeldinud juba EMst saati :D)

Mida mángu... 2 penaltit! KAKS! ja j á r j e s t?! Ebareaalne! Alonso oma oli váhemalt várav, kuigi seda ei loetud. Ja Iker... ta pole niisama el mejor portero del todo el mundo, ¿eh? :D Ma ei jóua teda ára kiita! :P
Ning pobre Sergio muidugi... jalaga nákku... noh, váhemalt polnud see Piqué nagu varem xD Ta oli ju puhta invaliid xD

Yo soy fiel a La Roja,
la llevo en el corazón. Nunca la engañé con otra,
yo soy fiel a mi selección.

Seda sai María naerda xD Ta kúsis, kelle poolt ma olen, kas Paraguay vói La Roja xD

Aga olgu, aitab jalgpallist. (Loe: hetkeks. Seda tuleb veel xD)

Ilmast. Kolmapáevast saati on siin vahelduva eduga áike ja vihm. Vahel paistab hetkeks páike ja siis jálle sajab. Soe on, vaatamata vihmale. Tána oli váhe kuivem, kuid tána ma váljas ei káinud. Ráágin kohe miks, aga ennem...
Reede. Páeval hoidsin lapsi koos majapidajannaga. See oli viimane páev, mil ta mulle laste hoidmisel abiks oli. Járgmisest nádalast on tal lúhemad páevad. Viisime koos Ana ujumistrenni ja káisime siis H&M's (loe: Hatche i Eme xD ma ei saanud alguses aru, mis poodi nad mótlesid...)
Siis kui Ana olime ára toonud, siis mángisime Plaza Bizkaial, kuigi aeg-ajalt sadas vihma.
Óhtu poole káisin shoppamas ja ostsin salli, roosakaspunase pluusi ja lóhna. Nimelt maksavad siin lóhnad umbes sama palju, kui meil sama lóhn váikses pudelis... Otsin Lancôme'i Trésor In Love'i. ARMASTAN seda :D See on nii... minulik xD Selline... mm... lilleline ja órn ning samas salapárane :D
Ja ma tahan neid sandaal/kingi... teate sellised nagu need kreeklastel vanal ajal olid? Kóik kannavad neid siin xD Tahan ka, aga ma pole leidnud úhtki paari, mis mulle actually meeldiks -.- Mulle meeldisid úhed mustad neetidega kingad, aga 1) neil olid kontsad ja ma ei saaks lastega váljas káies neid kanda 2) neil polnud hinda. Iseenesest SUPERilusad.

Siis helistas mulle Ignacio ja kúsis, kas ma tahan koos tema ja túdrukutega óhtust súúa. Útlesin, et jah. Ok, siis ta úritas mulle seletada kuhu ma minema pean xD Kokkuvóttes tuli ta ikka mulle kodutánavale vastu xD Káisime váljas kana sóómas koos Josetxo ja tema lastega. Hiljem liitus meiega Josetxo naiseóde (cuñada - wow, ma máletan! xD) Ana.
Tapa'd olid chorizo, praetud roheline pipar soolaga ja miski, mille nime ma ei máleta, aga see oli SUPERhea :D Kórvale oli Rioja punast veini. Siis sóime ensalada rusa't (nb! sel pole Venemaaga mingit pistmist) ja viimaks kana. Kóik oli serveeritud kausidesse ja igaúks vóttis sealt endale nii palju, kui tahtis. Kana aga lausa náppudega...
Me vaatasime jalgpalli - Uruguay - Ghana ja kóik olid Uruguay poolt. Ma vannun, te pole jalgpalli táiesti nautinud, kui te pole seda Hispaanias vaadanud ja samal ajal óhtust sóónud. Emotsioon missugune! Kóik elasid úksmeelselt kaasa. Inimesed kogunesid isegi úmber terrassi, et mángu náha xD
Magustoiduks sóin flani ja teised midagi flani sarnast, aga see meenutas pigem kreemi. Ma nime ei máleta ofc...
Lapsed tulid siis magustoidule, kui kóik juba otsas oli xD Oi, me saime naerda xD
Suurema osa ajast ráágiti Eestist, minust ja meie suhetest Venemaaga... Minul oli jube imelik olla xD
Párast mángu lóppu láksime koju magama xD

Laupáev. Tána táhistasime Leire 3. súnnipáeva, mis táhendas kahte fiestat.
Kella 14ks tulid meile kúlla Ama (Ignacio ema. Vanaema kutsutakse siin nii), Joaquín, Cristina, Mayte ja María. Árge kúsige, kes kelle óde/vend/jumal-teab-kes oli. Mina ei suutnud járge pidada xD
See pidu oli pigem... sóóming. Kóigepealt lauldi Leirele baskikeeles ja siis hakkasime sóóma. Alustuseks jamón, chorizo ja krevetid. Viimased on need minu lemmikud (Y) Nende serveerimiseks palus Ignacio mu abi ja ta lausa kúsis, kas mul on midagi selle vastu, kui ma neid puudutan xD Nad teavad, kuidas ma kala ja mereande armastan xD
Jálle jóime Rioja punast veini kórvale. Teine káik oli ensalada rusa koos lóhega ja krevettidega, mille Mayte ja Ignacio, ilma minult kúsimata, mu salatist válja óngitsesid xD Vastu ma muidugi polnud xD Palju ónne neile, ma oleks selle járele játnud niikuinii xD
Kolmas káik oli liha, mida me laua peal oleva kausi sees kúpsetasime... ma ei máleta kuidas seda kutsuti... vb teie teate? Anyway, kastet oli selle jaoks 256486476945 eri sorti :)
Tegelikult olin ma juba peale salatit lóhki minemise áárel xD
Sellele járgnes shokolaaditort ja kohv.
Jálle olin mina suureks huviobjektiks. Pool ajast ráágiti minust ja kúsiti igasugu asju selle kohta, kus ma flamencot ópin ja kas on palju kohti, kus seda teha saab jne. Samuti huvitas neid mu castellano (ma vist ei kasuta enam kunagi fraasi "hispaania keel". Seda pole olemas ju xD Ja siin nad ei kasuta kunagi sóna español.) ja kas see on Eestis levinud. Cristina aga útles, et paar aastat tagasi káis ta Tallinnas. Vóite uskuda, et mu lóug vajus maani xD Ta ráákis, et talle vága meeldis ja et Tallinn on vága ilus.
Peale sóóki hakkasid nad karaoket laulma. "Nagu soomlased" oskasin ma ainult móelda xD Nad káisid mulle peale, et mina ka laulaks, aga kuna ma neid hispaaniakeelseid vanu laule ei teadnud, siis ma keeldusin :D
Lapsi meie sóómingul polnud (va Ana ja Leire) ning umbes poole viie ajal láksid kóik ára, sest Cristina ja Joaquín elavad Madridis ja Mayte Zarautzis. Cristina ja Joaquín veel lubasid, et kutsuvad mu Madridi :D Mayte juurde láheme augustis niikuinii. Samuti lubas María mind viia Astuuriasse, Oviedosse :) Ma ei jóua ára oodata!

Teine pidu algas umbes-tápselt siis, kui me olime laua ára koristada jóudnud. Seekord tulid María óde Viki (Victoria) ja vend Luis oma perega. Vikil oli oma mees kaasas ja Luisil naine (árge minult nimesid kúsige, sest ma ei suutnud járge pidada... jálle xD Pealegi olin ma natuke vintis xD) Laste nimed seevastu jáid mulle kúll meelde. Esialgu andsid nad mulle kohutuslikud 2 musi ja siis pagesid isa-ema selja taha, aga hiljem olin ma neist úmbritsetud. Avastasin, et lastega olles ráágin ma palju paremat hispaania keelt ja siis teised imestasid, et ma kahe aastaga nii palju oskan. Ju vist on asi selles, et tunnen end nendega vabamalt. Okei. Nagu ma útlesin, siis esialgu pidid vanemad neile peale káima, et nad minuga ráágiksid, kas castellanos vói inglise keeles. Ainult Jaime julges mulle kohe alguses naeratada ema selja tagant, teised ei teinud sedagi. Siis tuli see, et ma náitasin, kust ma párit olen úhe laste kaardi pealt, kus olid iga riiki iseloomustavad asjad. Apparently, iseloomustab eestlasi sigade rohkus... Mina seda ei teadnud xD No siis hakkas see, et "Ha-ha, sa oled see, kes siin paljalt saunalaval istub!" ja muud sellised. Pidevalt olin ma kas see paljas soomlane, hiinlane, kelle silmi nad tegid vói lihtsalt lehm xD No siis ilmusid, kóik lapsed úmber minu ja naersid pidurdamatult xD Carlota oskab natuke Sevillanast tantsida. Tal on váiksem óde Patricia, kellele ma vága meeldisin xD Siis on 6-aastane Jaime, kes samuti minust vaimustuses oli. Meil oli mingi thing juba siis, kui ta mulle tervitusmusi andis xD Naeratas ta mulle ju kogu aeg :P Love, love :D Kujutan ette, et 18selt náeb ta superhea válja xD Siis on veel kóige noorem Luis. Nemad kóik on Viki lapsed. Kóige noorem Leire súnnipáevaline oli 1-aastane Guillermo :) Hásti nunnu pisike poiss :)
Anyway, párast pidurdamatult naeru, eesti ja inglise keele ópetamist/óppimist (Carlota pani killu maha, kui ma váitsin, et "los pies" vóib olla nii "legs" kui ka "feet" olenevalt jala osast. Kuna ma korra útlesin, et "los pies" on "feet" ja járgmine kord "legs", siis tuli kohe "¿Me estás mintiendo?" (kas sa valetad mulle?) Kóik naersid xD) ja úksteisele nimede andmist, panid túdrukud selga printsessikostúúmid, mille ajal Jaime mind kiusas ja mulle mingit tobedat mútsi páhe suruda úritas. Samuti tahtis ta, et ma mustlasrátiku úmber piha seoks ja neid múnte kólistaksin xD
Túdrukud hakkasid siis tantsima mingi eriti nómeda baski lastesaate járgi. Mina kolisin enda tuppa, et vaadata internetist La Roja ja Paraguay mángu (palju olulisem). Jaime oli kohe minu sabas. Natukese aja párast ja Patri, kes eelistsid mólemad tantsimisele jalgpalli. Tuli válja, et me kóik armastame David Villat :D Patrile meeldivad ka Xavi ja Iniesta :) Sergio mitte nii vága.
Kaua me vaadata ei saanud, sest nad pidid koju minema. Kohtun nendega hiljemalt járgmisel nádalavahetusel Pamplonas. Ma ei suuda ára oodata. Jaime on mu váike hingesugulane :D

Erinevalt eesti lastest hispaania omad kallistavad ja musitavad kogu aeg. Me olime vaid vaevalt paar tundi tuttavad, kui nad kóik mind kallistama tulid :) See on kohutavalt armas :)

Kui varemalt oli mul koduigatus, siis peale eilset váljas jalgpalli vaatamist... ei ole :)
Armastan oma uut pere!

Ja teid ka!
Un saludo y mil besos,
T

0 comentarios: