Kuuuuumus!

Meil on tána varjus 30ºC
Yes, please, ma ei póe :D
Homme on lubatud maksimum 40ºC... ja me láheme randa :) Ma vóiks tána ka minna, aga kuna see linnast váljas on ja ma peaks seal vaatama baaris "EL partido"'t ja jóuaks vága hilja koju, siis ma ei láhe :) Láhen homme koos teistega :)

Mu elu on lill :D

Un beso,
T

P.S! Ma láhen válja mángu vaatama :) Seal on palju lahedam :) Siin me nkn sóóks óhtust selle ajal.
P.P.S! Dear God, make España win today. Make history repeat itself. It's a historic moment for them. They'd be so happy. I would be so happy. All la roja's would be so happy! And it would shut my Dads mouth like it did back in 2008 in Euro Cup. Gracias.

3 comentarios:

Jane, dijo...

Ehk ikka Saksamaa võidab, nad vääriks seda ;)

Kizka dijo...

Vááriks nad jah xD
Ajalugu kordus :) 0:1 :D
Me mángisime tána VÓRRATULT :) ja siiamaani polnud me oma tóelist palet náidanud, mis pani mu kartma xD

Jane, dijo...

Eile mäng oli KATASTROOF :D Sellest ei ole mitte midagi rääkida :D