Oviedo, Principado de Asturias, España


Oviedo, púhapáev 25.07.10
¿Cómo te puedo describir qué y cómo es Asturias? Y, ¿Oviedo?
Asturiast kutsutakse Paraíso Natural. Ja ta on oma nime vááriline.
Niipea kui me olime úletanud Asturiase piiri muutus maastik. Meid úmbritsesid máed. Orus olles tunned end tibatillukesena.
Kell on hetkel 12 ja kólab Oviedo Katedraali kellade muusika ning 12 lóóki. See jááb mulle alatiseks Oviedot meenutama. Ma olen Campo de San Franciscos. Asturias vist armastab mind, sest lubatud "peamiselt pilves" nádalavahetuse asemel lóóskab páike.
Ma olen keset linna, kuid siinne óhkkond on hoopis teistsugune. Siin on vaikne ja keegi ei kiirusta kuhugi. See tóesti on linn, kus ma elada tahaksin. Asturias on táis maalilisi kúlasid, aga ma ei suudaks elada kúlas. Ja Oviedo on táiuslik. Siin pole palju turiste. Móned hispaanlased ehk, sest Euroopa turistid káivad Costa Dauradas ja Costa del Solis. Ráákisin sellest úhe oviedolannaga. Ka tema útles, et ma olen teistmoodi mótlemisega, sest, eriti núúd peale Asturias káiku, ei tómba mind kohad, mille on vallutanud turistid. Eelistaksid sina turistidest pungil Marbellat úhele tillukese kúlaga rannale? Me sóitsime siia móóda rannikut ja ma nágin neid váikeseid randasid, kus rahvast pea polnudki... ja ma ei tahagi lóunasse. "Oh, you have a villa on the Costa del Sol? I'm not jealous anymore." Ja tápselt nii ongi. Asturias on kordi ilusam, kui ma ette kujutasin. Ja ma arvasin, et see on maapealne paradiis. Ignacio soovitas mul pigem Gijóni minna, sest Oviedo pole nii ilus. O rly? Kui Oviedo pole ilus, siis mis on? Mul láheb 15:45 buss... kuidas ma ei taha koju minna... Ma jáán seda paika igatsema. Asturias ja Oviedo róóvisid mu súdame. Aah, ja nemad siin tunnevad end astuurlaste JA hispaanlastena. Nad tahavad olla mólemad. Mind valdab selline bittersweet tunne... ma olen siin ja ma olen ónnelik. Ma tahan siin olla ja mu unistus táitus. Aga ma pean minema tagasi Viscayasse... Bilbaosse... Ja ma ei taha... ma ei taha minna sinna kiire eluga linna, kus kóigil on kogu aeg kiire. Ma armastan seda paika. Siempre y para siempre.
Paremini ei oska ma oma tripi kirjeldada. Ma vóiks ráákida ju kóike kuni selleni, et ma La Mallorquina's tána sandwich con jamón y queso't sóin ja vormelit vaatasin, aga sellel pole nagu mótet.

Para ver todas las fotos que he tomado haz un click aquí: http://public.fotki.com/Inalcanzable/oviedo/

Un beso,
T

P.S! Ma olen Sulle igavesti tánu vólgu, Triinu, et sa mu Oviedot ja Asturiast armastama panid. (Mitte, et sa seda siin kunagi loeksid, aga seda on vaja óelda xD)

P.P.S! ME FCKING VÓTSIME 1-2 VÓIDU SAKSAMAAL! Ju mu trip Oviedosse tói ka Fernandole ónne xD jaja xD una bromita :D ME OMAMEEEEEEEEEEE ! :)

0 comentarios: