A por ellos, olé. A por ellos, olé.


"Yo soy español, español, español. Yo soy español, español, español."
"Villa, Villa, Villa. Villa, ¡¡MARAVILLA!!"
"¡España! ¡España! ¡España!"
"¡Iniesta! ¡Iniesta! ¡Iniesta!"
"¡Torres! ¡Torres! ¡Torres!"
"O-lé, olé-olé-olé. O-lé. O-lé."
"¡Sí, sí, sí! La copa está aquí."
ning Hispaania húmn on móned váhestest lauludest, mis praegu ka Bilbao tánavatelt kostab. Ja baskid ei pea end tegelikult hispaanlasteks ning ei toeta eriti La Rojat.
Tánane váidab teisti.

Baari mángu vaatama jóudsin ma tápselt óigeks ajaks. Nimelt 2 minutit ennem esimese poolaja algust. Tulime me ju Pamplonast. Kohta mulle seal ei olnud ja baar oli puupústi táis. Kujutasin ette, et seal toetatakse Hollandit, váhemalt osa rahvast, aga seda, et kóik úksmeelselt La Rojaga koos hingasid, ma oodata ei osanud. Mulle oli jáánud mulje, et nad ei armasta vága La Seleccióni. Sain meeldiva úllatuse osaliseks.
Kóik karjusid lábisegi La Roja toetuseks fraase nagu "¡Vamos!"; "¡Toma!" ja "¡Muy bien!" ning samal ajal hollandlaste vigade peale "Esto es tarjeta, ¡hijo de puta!" vói "¡HOSTIAS!" Nad on hullud, te digo.
De Jong'i oleks nad maha lóónud, kui neil vóimalus oleks olnud. Vat siis tuli selline sónadevaling, et...
Kui Iniesta lópuks 116. minutil várava lói... oii... kuna máng oli lóppemas, siis kallistasid ja musitaid kóik kóiki nagu oleks maailmameistritiitel juba káes.
Vahepeal olid meid tulnud pildistama mingid fotograafid. Loodan, et end hiljem kuskilt ei leia -.-
Lisaaja viimaseid sekundeid luges kogu baar kaasa ja náris kúúsi. Kui kólas vile láksid kóik hulluks xD Uus kalli-musi laine tuli. Seekord koos lauluga.
Peale mángu lóppu tóttasin ma Plaza Moyúa'le (mis on Bilbao keskpunkt, kuna ma oma pilte ei saa siia laadida hetkel, siis panen suvalise, et teil aimu oleks), sest seal táhistatakse La Roja vóite. Kui ma kohale jóudsin, siis oli osa inimesi juba purskkaevu kaitsva aia maha lóhkunud ja seisid purskkaevu otsas káes Hispaania lipud ja seljas La Seleccióni sárgid. Mina oma El Toro sárgiga olin vága in xD
Ja siis nad laulsid, jóid, tegid pilte, pritsisid kóiki veega ja karjusid niisama lábisegi. Igalt poolt voolas inimesi aina juurde ning tekkisid ummikud autodest, kes úmber Plaza tiirlesid ja tuututasid. Kui La Rojal Bilbaos toetajaid eriti pole, siis ma vist kujutasin kóike ette, sest tundus nagu oleks kogu Bilbao elanikkond Plaza Moyúa'le ja selle úmbrussesse kogunenud. Inimesi oli igas vanuses, mitte ainult noored nagu arvata vóiks.
Kuna ma ise pean homme vara árkama ja see nádalavahetus pole ma ka magada saanud, siis ei saanud ma kaua váljas olla... kahjuks. Pidu kestab siiani ja ei kavatsegi vaibuda. Kadestan neid.

¡¡¡ESPAÑA!!!
¡¡¡CAMPEONES DEL MUNDO!!!
¡¡¡VIVA LA FURIA ROJA!!!

Ilusaid unenágusid y un beso!
T

2 comentarios:

Marianne dijo...

MA ANNAKS KÕIK, ET SEAL OLLA! JA MA EI SUUDA IKKA VEEL LOLLAKAT NAERATUST OMA NÄOLT ÄRA PÜHKIDA :)

Kizka dijo...

karta on xD aga sa tuled! VARSTI! <3