Varsti, varsti... ^^

1) Mul on mu kullakallis Dell Inpiron 1525 p*rses!
2) Ma olen kolme päeva pärast Hispaanias!
3) Mu arvuti on p*rses!
4) Ma olen kolme päeva pärast Hispaanias!
...
1254648645212348548969) Mu arvuti on p*rses!
1254648645212348548970) Ma olen kolme päeva pärast Hispaanias!

Basically on nii, et ma olen hetkel tööl ja blogin. Sest see on viimane kord, mil ma seda teen ENNE kui ma Hispaanias olen. Crazy. Ma ikka veel ei usu seda :_

And yeah, mu läppar ei v6ta enam laadimisjuhet taha. Ei funka åldse. (Jah, ma tean, mu täppidega u'd omavad. Paremad ikka kui teil xD)

Ma hakkan Hispaanias olles kindlasti blogima, et te mu elukesega kursis oleksite. Ja kadestaksite. Obviously.

Ma lahkun Eestist 28. juunil :) Ma lähen k6igepealt 6.40 bussiga Riiga, sealt Milaanosse (MA KÄIN ITAALIAS !!! xD) ja sealt siis Hispaaniasse... Santanderi, kuhu mulle vastu tullakse :) Teile teadmiseks olen ma kell 20.55 (kui lend ei hiline) Hispaanias (L)

Ma pean minema hakkama. Kodu ootab :) Ja jalgpall :D

Näeme järgmisel nädalal :) Annan teile siis oma hispaania numbri ka kui kätte saan :)
Msnime ja Skype'ime seal siis ;)

Os quiero,
T
Ja midagi olulist veel: VIVA LA FURIA ROJA !!!!

2 comentarios:

Liis Kurm dijo...

Liis peksab pead vastu seina ja otsustab Tartu ülikooli romanistikasse proovida, et siis ka lõpuks ometi Hispaaniasse saada. Ja niimoodi, et keelt ka oskaks. Ja peksab ikka pead vastu seina, seni kuni loodetavasti ära minestab ja ei pea teadvustama enam Eestis olekut.
I hate you -.- Ja mitte ainult sind. djafghfghj. -.-

Kizka dijo...

Tubli! Ma ise proovin ka sinna, aga ma ei tea... tahaks siiski Tallinnas olla... Duendesse k`ll minna ei taha :D

Ma armastan sind ka, kallis!