Kooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool!
Absoluutselt ei taha seal käia. Ma olen juba pärast nelja päeva koolis täiesti surmväsinud ja sel nädalal oli ainult 1 trenn ja 1 hispaania keele tund, kus me arutasime tunniaegasid! Tuleb välja, et kui flamenco nüüd esmapäevaks tõstetakse, siis ma hakkan 4 korda nädalas Nõmme Noortemajas Mai tänaval käima!(Y) ma suren ma arvan :/
Ja reedeti hakkab tõenäoliselt olema 2 tundi järjest trenn. Tund tehnikat ja siis tund 'jõutrenni' ehk siis lihaseid ja venitusi jne. Lisage sinna 2 1,5 tunnist tantsutrenni nädalas... võin juba kuuli pähe lasta?
Ja 1,5 tundi hispaania keelt nädalas... + kool... Nüüd ikka võin kuuli pähe lasta ju! ;)
Hetkel tegelen pädade hoidmisega (Y) M läks õnneks mingi sõbranna juurde - ¡¡¡ADIÓÓÓS!!!
Seega mulle jäid kaks pisemat. Üks neist arvab, et ta on maailma naba ja teab ise mis teeb!;) Ütles mulle isegi, et ma katuselt alla hüppaks^^ või vähemalt ei suuda ta ära oodata millal ma Hispaaniasse kolin, siis saab minust lahti. Arvata vist võib, ta sai selle eest vastu kõrvu ka.
Ma peaksin nüüd Faehlmanni 4 müüti läbi lugema, tunnis esmaspäeval vaja...
Sorry, et mul pole olnud aega teid oma armetu elukesega kursis hoida :/

Besos,
T


Oh, btw, ma vaatan viimasel ajal tennist (loca, yo sé) aga mulle meeldib vaadata, kui Rafa Nadal mängib :D

Ja mis mul veel meelde tuli. Täna mängib Hispaania Belgiaga kell 22 Hispaania aja järgi ;) ¡¡¡Vamos campeoneeeeees!!!

0 comentarios: