Kohustused, kohustused

Ma olen omadega metsas suht - totaalselt liiiiiiga palju kohustusi ^^ ma olen äge, ma tean ^^ alati olnud ^^
Kolm korda nädalas flamenco... gee... kirjutades ei kõla see üldse jubedalt :O you really have no idea, te digo :O
Kõigele vaatamata ma pean nentima, et ma olen uues rühmas meeldivalt üllatunud ^^ nad on täitsa okei. A, obviously, alati olnud. Tsiteerin teda nüüd "oh, really?"
Me hakkame õppima Ladina-Ameerika rumbalikku tantsu *wtfffff???* aga musa on hea ^^ hea, et siiski Bisbal'i "Torre de Babel"'i ei saanud... see oleks suht epic olnud o.O
Ja (TÄIESTI JABURALT USKUMATU, ma tean O.O) ma sain hispaania keeles 3. aasta rühma! Nagu... wtfff? ¡¡¡Vamos a fallar!!! =) Mina igaljuhul ^.^ Asi oli rohkem selles, et mulle sobisid selle rühma ajad rohkem. Tegelikult mitte rohkem, vaid need olid täiuslikud :/ buss tuleb/läheb täpselt nii, et ma saan peale tundi täpselt bussi peale ^.^
Mingi... peale kastanjetitundi läksime A'ga garderoobi (seda ei saa tegelt garderoobiks nimetada... pigem nagu...riiete vahetamiseks mõelnud konku vms xD)... A läheb siis tundi ja julgustab mind õpsiga rääkima, sest tema arvab, et ma saan hakkama küll... et ma oskan isegi paremini kui tema hispaania keelt *yeah, sure, I'm my dreams* läks siis A minema...jäin AL ja P kolmekesi... põen... ma ikka ei saa, ei oska, et taha feilida, ei saa hakkama ja sada muud häda veel. AL ja P siis hakkavad, ofc, et mine ikka, saad hakkama ja oskad küll jne... okih. Ütlesid, et nad ei lase mind riideid vahetama, kui ma tundi ei lähe. Okei lähen....suht: OMFG :| mark, mark, mark.... ajan soga... aga tundi sain ja hakkangi seal käima nüüd ^^ Lihtminevik, täisminevik tuleb uuesti endale selgeks teha *KORRALIKULT SEEKORD!* ja enesekohased tegusõnad üle vaadata... vb saab isegi hakkama... ojalá...
Koolis mul on niisama õudne nagu kõigil teistelgi...
Siia pole mul eriti aega midagi kirjutada... ma ei käi vahel isegi netis, sest kui kell 21 koju jõuda ja siis veel õppida, siis nagu midagi muud teha ei jõuagi :r nolaifer :D

Fernandol jälle GP eel suured ootused. Loodab (kogu Renault loodab), et lõpetavad hooaja normaalselt nagu eelmine aasta. ¡Mucha suerte, cari! <3 style="font-style: italic;">I kind of have a right to descansar, no? Probably not.
Soy una p*ta m*erda, yo sé. Perdóname.

37,2ºC väga hull ei ole, elan üle, vaja kooli/trenni homme minna veel.

La única verdad es que todo es mentira.
(Lihtsalt liiga tõsi :O )

Okei....üsna pikk tuli... peaks minema ja sööma... kui viitsin, sest isu pole.
Kurk valutab, damn!

Cuídate!
T

0 comentarios: