Haige. Ei ole võimalik.

Yeap, täitsa tõsi. Ma olen haige. Juba teist korda selle suve jooksul!
Mul on kurk räigelt valus :'(
Hoian siin hetkel mingisugust titekarja. Õnneks G hetkel magab ja teised on (OUMAIFAKINGGAAD) vaikselt. Ma pean kogu aeg vaatama, et nad Gt ei väntsutaks ja mida veel. K on kogu aeg: ma võin teda hoida! Aga ma ei taha. Ta mängib Gga kuni too väsib ja siis karjub nagu ratta peal ning K otsib talle veel rohkem tegevust, mis G ainult veel enam närvi ajab.
Seega ma hoian teda ainult minu/M toas kinni :P Ma ei taha teda G lähedale :/ panen nad kõik põlema, kui nad siin tõmblema hakkavad :/
Save me, por favor :'(

Ma tegelesin just mingisuguste vanade hittide otsimisega nagu "Suavemente" Elvis Crespo ja "I Need to Know" Marc Anthony x) ma ei tea, mis mul hakkas, sest tegelikult pole see kaugeltki my cup of tea :P aga kunagi pädana ma laavisin neid lugusid x)

Kusjuures...mul on nüüd punane-kollane-punane käevõru x) Ma nii lahe x)

Ma tahaks.....ära siit. Teadagi kuhu muidugi... saaks ometi järgmine suvi tööle...Sinna.
Aga omg, kohutav mõeldagi, et kahe nädala pärast peab minema kooli :/ kuigi siis läheb aeg kiiremini. Isegi siis kui seda tegelikult ei usuks, mul on kogemusi :P

Uff...I almost forgot, mul on homme flamenco :O proov :O esinemine Uhtnas ju :O
Ma ei kujuta ette ka, mida me seal esitame vms. + M tuleb vaatama, ta tahab ka tantsima tulla^^ Ma suren muidugi ära, kui ta ka tuleb :/ ma alati pabistan ja kui tuttavad vaatamas on, siis veel 3x rohkem kui tavaliselt :/

Igatsen teid kõiki =^.^=
T

0 comentarios: