Oi, te peaks mu hermanita't nägema :O Juba päris pisikesena, kui ta veel ei rääkinud, hakkas ta alati naerma kui ma PCd kuulasin. Nüüd on vapsee nii, et ta käib mu plaadikogu kallal ja siis käib mööda korterit mul ühe kindla plaadiga ringi. Paradise Crew "Jääda endaks" xD "Sida, tahad? Anna!" ja kui seda kuulata, siis ta rokib kaasa nagu tõsine fänn^^ isegi omamoodi hevinäppe teeb^^ Tal on hea maitse xD + ta ütles mulle ükskord, ma ei tea kas meelega või kogemata "hola" :D mina seda teda nähes enamasti teen :D

Homme või hiljemalt neljapäeval lähen jalgpalli. Saab näha, mis sellest saab :/

Emps hakkas tänasest jälle tööl käima btw.

Ja muide xD Ma 'hoian' naabrikassi xD Briti Lühikarvaline Jossu :D puhast tõugu ja puha xD
Ta omanikud läksid Türki nädalaks ja ma siis käin iga päev Jossu juures, annan süüa ja mängin temaga ja/või käin õues :) hästi numps kiisu on :D


(Never mind me, the cat is important! :D)


20. augustil esineb flamencostuudio "Fiesta" Rakvere lähedal Uhtnas "Võõramaiste tantsude päeval."
Väljasõit Tallinnast, Nõmmelt 20. augustil kell 10.00 ja tagasi umbes 17.00
Kui kedagi huvitab, siis võtke ühendust :D See on tasuta! :)

Un besito más fuerte,
T

0 comentarios: