Reetur? Mina?!

Vaatasin eile jälle Hispaania mängu. Nad mängisid Makedooniaga.
Ja siis mulle tuleb ikka meelde milline ou-mai-faking-gaad-kui-suur reetur ma olen.
It's just football juuuuuuuu...
Samas ma jälle vaatasin neid...kuidas nad 5 minutiga 2:0 kaotusseisust välja tulid ja lausa 3 järjestikust väravat lõid. Ma ei saa mitte nende üle uhke ola ju :/
Samas te ei tea, kui solvav on kuulata: sa peaksid ikka eestlasi toetama kogu aeg ja niimoodi vastaseid (nimelt 09.09 mängivad eestlased Méridas Romano staadionil hispaanlastega ja ma saan jälle kuulata millised värdjad mu lemmikud on)mitte.

Ja siis tuleb a la: nad ei oska ju üldse mängida, kogu aeg teesklevad ja nad peaksid enesetapu tegema, oleks kõigile parem + nende vanemad peaksid häbist surema, et nad sellistele tüüpidele elu on andnud. Igavesed neegrid sellised.
Kuidas ma seda ei talu.
Mulle e mahu pähe kuidas võrdub hispaanlaste toetamine kogu riigi/maa reetmisega. Lihtsalt ei mahu.
Või näiteks kui tuleks F1e Asmer, siis ma peaksin kohe teda toetama, kuna ta siiski eestlane. Mitte mingil juhul ei lõpetaks ma Fernando toetamist selle pärast. Obvious suht ju.
Ma lausa loodan, et ta F1e ei tule (vähe võimalust, et tuleb ka muidugi xD), sest siis oleks jälle põhjust minu lemmiku(te) kallal ilkuda.

V'l on õigus öeldes, et ma ei peaks laskma end sellistel asjadel mõjutada, mina tean ise paremini ja ma ei tunne end reeturina. Tema on nkn alati minu poolt ^^ ¡Te quiero tanto!

¡Viva la Furia Roja!
¡¡¡ESPAÑA!!!


T

0 comentarios: