Haige

Mmmjah. Peale selle, et ma haige terve vaheaja olin, olen ka esmaspäevast saati kodus olnud "^^" !
Nimelt käisin esmaspäeval koolis ja teine tund oli kohe ujumine. Hästi see ei lõppenud, sest hommikul oli kurk valus ja mina ronisin ikka sinna basseini -.- geenius, alati olnud ;) + peale ujulast väljumist avastasin, et kaotasin oma kapivõtme ära! Ma paanitsesin terve päeva ja otsisin seda taga. Ei midagi. Küsisin siis mingilt mutil varuvõtme ja ta käskis mul uue võtme teha, sest see tuleb odavam kui trahvi maksta. Viimaseks tunniks oli mu enesetunne.....või õigemini.....mingisugust enesetunnet enam ei olnud :O Mõtlesin, et kukun kokku -.-
Kui koju jõudsin, siis mõtlesin, kas minna trenni, sest nagu peaks, aga samas halb olla... jõin ingveriteed ja tundsin end natuke paremini, kuid M arvas siiski, et pole hea idee trenni minna ja A arvas ka, et paratsetamooli võttes ja teeseldes tervet ei ole ka hea, kuigi trenn on varem mu 37,3 palaviku ära võtnud küll. Ma siis ei läinud ja hästi tegin, sest õhtuks oli juba 38,4 (Y) ja järgmisel päeval vaevlesin ma 38,3 - 38,7 palavikus, mis õhtuks tipnes 39,1-ga (Y) aaaa ja hommikul ma oksendasin ka korra, sest mu haigele maole siiski ei meeldi paratsetamool eriti :/ aga 39-ga pidin siiski tabletti võtma :/ õnneks kolmapäevaks oli palavik 37 peale taandunud ja tunne ka kõvasti parem. Täna pole palavikust jälgegi, kuid hullem nohu on ja kurk ka natukene haige... Muidu täitsa okei ja siis saab reedel trenni minna! :) ma polegi seal nii ammu käia saanud, häbi lausa -.- ja hispaania keeles on ka vaja järele jõuda. Kaks viimast tundi (teisipäeval ja kolmapäeval) on ju vahele jäänud :/
Soovige mulle edu ;)

Abrazos,
T

0 comentarios: