Hull ^^

Tuju: VÄSINUUUUUUUUUUUUD !!!
Kirjandus: Gabriel García Márquez "Sada aastat üksildust" (Cien años de soledad)
Muusika: "Así debe ser" Luis Fonsi
Järgmine esinemine: 14. nov Rapla Kultuurikeskuses kell 18.00 eksootiliste tantsude etendus. "Fiesta" noorterühm. Piletid hinnaga 50.- tund ennem algust kohapeal.

Hull =^.^=
Mhmh, totaalselt.
Muide, ma sain just kurgu korda, kui nüüd hakkas uuesti valutama (Y) kui ennem oli parem mandel haige, siis nüüd vasak (Y)
Joy! (Y)

Laupäeval siis esinemine, mina teen viiest tantsust kahte. Rumba't ja kastanjeti-Sevillanas't. Loodetavasti ma ei feili xD
Saan A punase kleidi ka :)

Feili tahate kuulda? Uskuge, te naerate end puruks kui kuulete.
Tulen rõõmsalt hispaania keele tunnist ja saan bussi peale. Istun täitsa taha pinki, teate sellele 5-kohalisele... hakkan kodust tööd lahendama, subjunktiivi kohta. Saan valmis, see oli hästi lihtne. Hakkasin oma paberit siis ära panema, paremas käes oli mul pastakas.
Minu kõrval istus ühel pool üks naine, meie vahel oli üks vaba iste. Teisel pool oli naine oma lapsega.
Mida ma siis tegin? Samal ajal kui ma paberit ära panin vehkisin ma pastakaga... ja ma tõmbasin 1,5 - 2 cm musta pastakajoone talle kreemjasvalge käekoti peale! Ma ei ole vist elus nii feilinud :/ Ta ei pannud õnneks tähele. Terve bussisõidu aja ma pabistasin, et ta märkab seda xD Epic.

Hull olen ma aga seetõttu, et mina, kes ma olen nagu orav rattas, võtsin endale veel kohustusi. Nimelt otsustasin hakata peotantsukursustel käima, mis tähendab, et mu ainus vaba tööpäev on ka täidetud - neljapäev. Aga ma olen rahul :) mulle täitsa meeldib :) täna oli esimene tund (tegelikult teine, aga ma esimeses ei käinud) ja me õppisime ruutrumbat, sambat, tša-tša't ja jive'i :) minu partneriks oli T U xD nimelt pidi ta poisi osa tantsima, kuna ma pidin tantsu ju selgeks saama ja ta on võistlustantsu tantsinud xD tüdrukuid oli 6 üle xD

Kevadel osaleme noortekooriga tõenäoliselt kooride festivalil nagu üle-eelmisel aastalgi. Kui siis toimus see Kuressaares, siis nüüd....kui G sellest meile rääkis, siis jõudsin irooniliselt mõelda: *raudselt on kõikidest linnadest Eestis see just seal, kuhu mind kõige vähem oodatakse* ja voilà! Loomulikult toimub see aasta festival Pärnus. Muidugi on tore sinna minna, mulle meeldib seal kohutavalt, kuid... see saab imelik olema ja mind tõesti ei taheta sinna...

20.-22. november on emps, M, M ja G Soomes isal külas (Peatuvad kas Poris või Turus). Saan üksi kodus olla ^^

18.-20. detsember olen tõenäoliselt noortekooriga Leedus.
20.-24. märts (?) olen Rootsis Stockholmis ja Sollentunas.


Un abrazo a todos,
T

2 comentarios:

Marianne dijo...

Tore, et ikka kirjutad, mulle meeldib su tegemistest lugeda ;)

Kizka dijo...

Pm ma üritan, aga ainult siis, kui midagi öelda on või veel parem - aega on :P