"Por ella"


„Por ella“
Luis Fonsi
Comenzaré

Ella me entregó su cuerpo
en una noche cualquiera
Luego abandonó mi puerto
como un barco de vela.

Ella me detuvo el alma
un reloj sin manecillas
De repente estaba solo
cuando amanecía.

Todo se cambio esa noche
hasta el color de las estrellas
Todo fue tan diferente,
por ella.

Porque te fuiste
Y no dejaste huellas
Me vuelvo triste
No mezclo tu silueta
Es que la noche es tierna.

Busco y se desaparece
Amor que se va no y vuelve
Pero que me sube al alma
Como un fuego que crece.

Solo te has ido soñando
Procurando que a parezca
Ese amor que hace falta
Ese amor que me alimenta.

Todo se cambio esa noche
Hasta el color de las estrellas
Todo fue tan diferente
Por ella.

Porque te fuiste
Y no dejaste huellas
Me vuelvo triste
No mezclo tu silueta
Es que la noche es tierna.

De un sueño del que no quiero escapar
Y es que tu imagen no se puede revelar.

Porque te fuiste
Y no dejaste huellas
Me vuelvo triste
No mezclo tu silueta
Es que la noche es tierna.

~*~*~*~*~*~

"Tema pärast"

Luis Fonsi

Ta tutvustas mulle oma keha
ühel suvalisel ööl.
Hiljem hülgas mu sadama
nagu laev, mis heiskab purjed.

Ta võttis mult hinge,
olen nüüd kui kell ilma seieriteta*.
Ühtäkki olin üksi
kui hakkas koitma.

Kõik muutub sel ööl,
kuni tähtede värvini välja.
Kõik oli nii teistsugune,
tema pärast.

Sellepärast, et sa lähed
ja ei jäta maha jalajälgi.
Ma muutun kurvaks
ma ei aja segi sinu siluetti millegagi,
kuigi öö on tume**.

Ma otsin ja ta kaob,
armastus, mis läheb ja ei tule tagasi,
kuid mis tõuseb mu hinges
nagu tuli, mis kasvab.

Sa oled ainult teeselnud,
üritanud näidata,
seda armastust, mida mul on vaja,
seda armastust, mis mind toidab.

Kõik muutub sel ööl,
kuni tähtede värvini välja.
Kõik oli nii teistsugune,
tema pärast.

Sellepärast, et sa lähed
ja ei jäta maha jalajälgi.
Ma muutun kurvaks
ma ei aja segi sinu siluetti millegagi,
kuigi öö on tume**.

Ühest unenäost, millest ma ei taha ärgata***
ja sinu kujutist ei ole võimalik taastada****.

Sest sa lähed
ja ei jäta maha jalajälgi.
Ma muutun kurvaks,
ma ei aja segi sinu siluetti millegagi,
kuigi öö on tume**.

* Un reloj sin manecillas – üks kell ilma seieriteta.
** tierna – hell
*** escapar – põgenema
**** revelar – nähtavale tooma/avalikustama



M'le, sest ta tahtis seda ;) Ma luban, sa saad teised lood ka ;)

Besitos
,
T

2 comentarios:

Marianne dijo...

Aitäh kallis! See on imeilus :)

Kizka dijo...

jeje:P de nada, guapa ;) :D