Kosjasõit

Tuju: Enam-vähem, inglise keeles on hea omadussõna selle kohta: neutral.
Kirjandus: Gabriel García Márquez "Sada aastat üksildust" (Cien años de soledad)
Muusika: "Monsoon" Tokio Hotel [Los 40 Pp]
Järgmine esinemine: N/A

Mida hull T veel ette võtta saab? Tadadadaa - näidendi ;) Peale hispaania keele, flamenco, peotantsu, noortekoori ja kooli otsustab see hull piff tulla vastu T U - le ja vahetada oma tulen-lavale-neratan-lähen-minema Amalie osa vahetada Miili osa vastu ^^ yea, let's face it: mulle meeldib näidelda ja ma laaaavin lava, tähelepanu, kuid halloo?! paljuks ei lähe 11. klassi kõrval?! Läheb küll, ja ma tean seda. Kusjuures pole mul vähimatki aimu, kuidas ma kõige sellega toime tulen :/ üks positiivne asi on - mul pole sõbrannasid, kes minuga kokku saada tahaks ja seega jääb mul aega tegeleda muude asjadega. Need on nagu aseained, teate x)
Näidendiks on siis A. Kitzbergi "Kosjasõit". Point on selles, et kolm ajakirjanikku kirjutavad solvava laulu ühest külast. Täpselt selle vallavanemast ja kõrtsipidajannast ja tolle tütrest Liisist. Et neile kätte maksta kirjutavad vallavanem, metsavaht ja Liisi peigmees ajakirjanikele, et kosilasi otsib 20-aastane ilus ja haritud tütarlaps. Kaasavaraks miljon krooni. Tüdrukuks võetakse metsavahi pooleldi juba vanatüdrukust teenijanna Miili, keda sulane Jaak polnud siia maani suutnud ära võtta, kuna oli liiga vaene.
Tulevad siis ajakirjanikud ise kosja ja üritavad Miilile meeldida, kuid Jaagul saab mõõt täis, et tema naist tahetakse suvalistele mehele panna ja kogu tõde tuleb välja. Selleks, et ajakirjanikud vangi minema ei peaks hakkavad nad valla ajakirjanikeks ja võtavad endale naiseks vallavanema kolm tütart. Kõik õnnelikud, bye-bye.
Irooniline on see, et Jaaku mängib klassi pikim poiss ja mina olen klassis üks lühemaid...me näeme naeruväärsed välja xD


Nii....tahate teada kuidas esinemine läks?
Hästi läks ^^ minul vähemalt, kui välja jätta see, et ma astusin oma kleidisaba peale ja libisesin nats Rumbas xD Sevillanas aga 1. osa oli päris fracaso :P Me Kt'ga tegime kõike õigesti, aga kuna teised soperdasid, siis me automaatselt mõtlesime, et me tegime midagi valesti xD
Soleá's feilis A xD tal jäi rätik jala külge kinni ja oli jube vahva vaadata, kuidas ta seda sikutas ja sikutas ning lõpuks oli sunnitud jala üles tõstma, et rätikut kätte saada xD
Muide, mulle oli punane kleit nii suur, et Karo oli sunnitud selle mulle kiiresti parajaks õmblema xD jumal tänatud, et Kt'l niiti ja nõela oli xD
Pärast saime veel igaüks karbi Toffifee'd :)

Täna jäi trenn ära, kuna paljud olid haiged :/
Järgmine trenn on alles esmaspäeval, kuna A on ära :)

Muide, ma olen nv võib-olla Soomes, saab näha ;)

Cuidate,
T

0 comentarios: