Rumba flamenca

või Rumba Gitana või Spanish Rumba või lihtsalt Mustlasrumba ;)
Sellega ma hetkel tegelen... või üritan vähemalt :P Nimelt pean ma teiste eelmise aasta tantsu selgeks saama - lõpuks :/
Trennis nad mulle seletasid seda ja pärast kodus vaatasin videot ka :) Mulle jubedalt meeldib meie Rumba, kuigi ma seda ei oska :P
So wish me luck! ;)

Homme saab kinno B'ga :) Obviously, läheme New Moon'i vaatama, mida siis veel :D Ja pärast seda käime ta sugulase juurest ka läbi :)
Hispaania keel jääb homme ära, kuna K on haige ja tundub, et tal on sama asi, mis mul oli novembri alguses... mingi vorm gripist vms. Ma pole sugugi ainuke, kes siin haige olnud on :/ Päris paljudel on samad sümptomid olnud :/ Seagripp see vast ei olnud siiski :D saba rõngas vähemalt polnud :D Ma pooleldi loodan, et K kolmapäevaks terveks ei saa, sest ma pean keskmistega Fani*-Alegrías't tegema ja seda siis hispaania keele ajast :P Ana**-Tangos tuleb ka võib-olla sisse ja oleneb kui palju meid Fandangose-tegijaid tuleb, aga see siis võib-olla ka :)

*Ana Estefanía Cuevas Cobos
** Ana María García Pérez




Tuju: Unetu O.O
Kirjandus: Gabriel García Márquez "Sada aastat üksildust" (Cien años de soledad) ja veel... mul pole aega lugeda muul ajal kui ainult hommikusöögilauas...
Muusika: - Vaikus?
Järgmine esinemine: 6. dets Solaris keskuse aatriumis (oletatavasti) kell 12.oo Tasuta. {Minul: Alegrías, Tangos(?), Fandangos-kastanjettidega(?), Sevillanas(?) ja Rumba}

P.S! Ma osalen tõenäoliselt veel õpetajate näidendis ka... näiteringi õps tahaks küll... *No, T, no estás loca, no estás loca...*

Abracitos,
T

0 comentarios: