A gritos de esperanza


A pesar de que la luna no brille mañana
me dará igual sólo verte reír
es lo que me hace feliz.
Mi alma...

Y es verdad que una mirada distinta
o algún gesto más frío se clava
en mi pecho
daga del desconcierto
pero amor ahí está la magia.

-*-*-*-

Y ojalá que nuestros ojos si brillen mañana,
y que tu voz siga pidiéndome
a gritos amor,
a gritos de esperanza.

-*-*-*-

Y si preguntan por ti
sólo diré que te vi
en mis sueños una noche
y sólo sueños desde entonces
para verme cada día junto a ti.

-*-*-*-

Minu jaoks on vaheaeg juba alanud ^^ Nimelt ei ole mul homme kooli, või noh, on ka, aga ma lihtsalt ei lähe kooli xD
Meil on kell 11 kooli eest väljasõit ja siis pole mõtet minna mingiks paariks esimeseks tunniks kooli. Eriti kui tegemist on religiooniga... Samas see on alati tund, kus me Bga terve tunni oma juttu ajame hispaania keeles xD Longavas nagu ta meil on :D

Pärnus on meil tihe päevaplaan ja seetõttu ei jää eriti aega niisama tšillida, aga kuna ma Li juures ööbin, siis saab natuke nalja ka ^^ Can't wait! ^^ Kuigi pakun, et ma pean reede õhtul Ülejõel peol vahtima... Üritan muidugi võimalikult kiiresti minema saada sealt xD

Laupäeval kojusõit on mingi 19 ajal... täpselt ei tea midagi :/

Ja siis pühapäeval kell 18 M/S Victoriaga STOCKHOLMI poole =) Yay! Ahora ha sido un año desde que visité Estocolmo...
Tõenäoliselt ei kuule te siis minust ennem neljapäeva mitte midagi :/ Ma olen busy-busy-busy ja helistada on nkn kallis :D

Ahjaa... olen kaotanud oma tahte tantsida. Ma ei tea, ma ei viitsi/ei taha üldse ja flamenco on nüüd küll stiil, kus ilma tahteta mitte midagi ei sünni... I suck bad right now :/ Flamencos võid sa olla tehniliselt kõigist kõige parem, aga siiski olla fracaso épico puhtsalt selle pärast, et puudub emotsioon, aga mõni, kes vb tehniliselt nii hea ei ole, on Fantastiline, sest tantsib südamega...
Loodetavasti saan tahte ruttu tagasi...

¡Cuidate mucho y hasta pronto!
T

0 comentarios: