Salsa

Mul pole olnud veel mahti kirjutada, teate mind ju xD Isegi Annega Jerezis pole mul millegi jaoks aega... homme tundub natuke lebom olevat muidugi :)
Anyway, mina oma keerutava jutuga O.O
ME SAIME KOOLITANSTU FINAALKONTSERDILE!
¡¡¡Síiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!
Uued ja väikesed võisid ju eripreemiad saada, aga meie saime ainukesena finaali ikka :) Señorita'd nagu me oleme oma abanico'dega :D

Millega ma siis tegelenud olen, et mul polnud aega isegi sellest rääkida? :P
Well...
Esmaspäeval oli mul 7 tundi (joy, yes, 'course) ja siis kutsus B mind endaga Salsa tundi. Rääkis, et esimene tund on tasuta - nagu prooviks või nii. Trenni mul niikuinii polnud - hell yeah, ma tulen! :D Käisime siis Casa de Baile's, kus õpetajateks on Xavier ja Jana :)
Olin juba varem Salsaga kokku puutunud, kuna peotantsu kursustel viimases tunnis me seda ka õppisime. Nimelt olime me seal nii tublid, et saime päeva võrra varem tantsudega valmis ^^
Seal sain ma kiita, et ma liigun hästi ^^ ja ma olin ainus, kes õppis ära pöördega möödamineku ^^ No, T's not proud of herself, no :D Ja mulle jubedalt meeldib Salsa :)
Ainuke asi oli tunnis see, et mehi oli kaks korda vähem kui naisi. Tantsida saime ikka, kui sammud selged (mul olid need niikuinii selged). Üks snoob kippus mind õpetama suure hoolega. Sm, okei, hea on kui parandad, aga ta lausa tänitas xD Ta oli rõve ka :D Õnneks mu teine partner kompenseeris asja täielikult :D Ta oli küll venelane, aga rääkis väga head eesti keelt :) (olgu öeldud, et 99% tunnis olnud meestest olid venelased - eesti poisid, minge trenni, goosh, noh!) Ta oli täiega kena xD aga tema kriitikaks võin öelda - ma koperdasin, mis tähendab, et mu partner ei osanud mind juhtida :/ Xavieriga tantsisin ka :P Tema ütles mulle veel: "Don't fall into me" xD ja pärast sain temalt kiita ka :D temaga oli hea tantsida xD jõudsin ainult mõelda - millal ma n e i d samme õppisin xD Xavi ütles ka, et kui mees tantsib hästi, siis naine ei pea üldse tantsida oskama :P
Nii nõme, et ma seal käia ei saa, sest kui Anne nüüd järgmise nädala lõpus tagasi tuleb, siis on mul täpselt esmaspäeval ja kolmapäeval trennid :/ On nii palju asju mida ma teha tahaks... Tahaks veel korralikult osata Rumbat, Sambat, Paso Doble't, Tangot, Cha-Cha'd ja mida kõike veel...
Salsast veel rääkides - keegi ei ole huvitatud B partneriks hakkama? :P

Teisipäeval oli hispaania keel ja hiljem tegime seda pagana kõne... magama sain alles ~3.30... seda mitte koduste tööde pärast küll 8-) Sel on midagi pistmist L'ga :D

Kolmapäeval oli trenn, nagu tavaliselt. Eriti me seal küll midagi teinud, paar korda Buleríast, korra Alegríast ja siis "vana"-Rumbat (mustlasrumbat siis) ja "nõia"-Rumbat (k õ i g e vanemat mustlasrumbat). "Vana"-Rumbaga sai nalja, sest üks kõlar otsustas lõpetada töötamise ja seetõttu oli meil pm ainult kitarr, mille taustaks mingid tüübid karjusid xD Nalja sai xD

Täna oli peale 8 tunni veel koori proov ka, kus laulsime "Pistoda laulu" , "Laulu Põhjamaast", "Sina oled sina" ja "Oma saart". My God, kui külm aulas oli -.- Lõdisesin poole seal oldud ajas ja isegi kodus oli veel külm :/

Aga olgu...
Ciao!
T

PS! Rootsi reis on 21. märts - 25. märts ja me oleme Stockholmis ja Sollentunas. Ööbime rootslaste juures ^^ ja 21. Tallinkiga läheme. Tallinkil on Rootsi kruiisil Carnaval Latino, mis mulle ja B'le igasugu mõtteid pähe pani xD pärast bio tundi kui Urgard meile sellest rääkis, mis plaanis on jne, siis me B'ga ainult lugesime teineteise mõtteid ja muigasime xD oojaa, telepaatia xD Trip saab AWESOME olema! :D Ma ei suuda seda enam ära oodata =) =) =)

Aaa ja Pärnus olen ka kindlasti :) 19. - 20. märts :) 20. on kell 17 suur kontsert ja peale seda kobime koju ka :/ Muidu 19. on siis see võistluse osa ja playbox ning mingi party? No sé xD Siis näeme, L! ;)

0 comentarios: