Oh yea, homme on eriline päev. Mingil määral O.O
Mul on seitsmest tunnist neljal aktus. Gotta love those! ;) Teine - viies nimelt on etendused. Me voy a morir. Mhmh. Big time. Apparently on nii, et me paneme jälle segast ja naerame pidurdamatult, mis, ma kardan, rikub kogu asja ära.
Eriti feil on minu puhul see, et mul on küll vähe teksti, kuid ma panen sellega pange kogu aeg - sogan. Ma ei kujuta ette, kuidas ma selle homme välja mängin :)
Wish me luck. I need it. A lot.
Tõenäoliselt kirjutan homme kuidas läks ka. Kui ma ellu jään :D
Suure tõenäosusega suren lihtsalt häbisse :)

Kunstis täna, nagu juba viimased kaks tundi, tegelesime tondodega (yes, you guessed right - B and I had a good laugh. At least it's not with a 't' :D). Maalisime CDdele xD minul on kaks tööd, millega ma isegi üsna rahul olen :) Vb näete, kui ma nad kätte saan... Rõhutan sõna "kui" sest 99% me oma töid tagasi ei saa :/
Mul on probleeme sellega, et mu käed värisevad ja siis ei saa ka parima tahtmise juures jooni korda teha ja teravate tippudega -.- Närvide rahustuseks kuulasin A7Xi... väga... mmm... inspireeriv? :D

Anne tuli täna Jerezist/Sevillast tagasi. Homme on trenn ja ma pean peale seda veel G lastehoiust ära tooma -.- No luck.

Besitos,
T

P.S! Homsest hakkab Bahraini GP. My God, kuidas ma olen F1est puudust tundnud! Tuleb põnev nädalavahetus! :D Ja Fer punases - ¡MUCHA SUERTE, CAMPEÓN! :*

0 comentarios: