Mu laulud elavad sus veel
kui eilse kaja,
mis tänaseni kostab sinu sees.
Ja kui sa praegu tunned,
et sa mind ei vaja,
siis tea,
et kõik on alles alguses.

-*-*-*-

Ma hoian Su käsi, mu kallis,
kui tuju Sul nukker ja hall
Mu kinkitud villases sallis
ei tundu nii käre külm talv.

Ma korjan Su üles, kui langed
ja üksinda tõusta ei saa.
Ei hooli, et väljas on hanged
mu juures küll sooja Sa saad.

Ent oled Sa mõelnud või tundud,
mis saab, kui mind enam ei ole?
Kui endase tagasi tõmbun,
kui Sulle mind enam ei ole?

Võib olla Sul jäävana tundun
nagu meri või põline laas;
kui taevas, mis peakohal kummub;
kui kastetilk auramas maas.

Ent minulgi vahel on valus,
kui peitma pean pisaraid;
ma tean ju, Sa kergelt ei talu
mu kurbuste tagamaid.

Kas aimad kui habras on niit,
mis mind Sinu või eluga seob;
ja jäädavalt minema siit
mõni tundetu hetk minu viib?

-*-*-*-

Kui mind enam ei ole
pole Sinule olemas?
Kui mind enam ei ole
pole Sinu jaoks olemas?

-*-*-*-

Ahh, ma lihtsalt armastan Ruja (L)
Tuli isu nende lugusid kuulata, kui Pärnu Noortekooride Festivali lõppkontserdil Toomas Volli laulustuudio solist "Vaiki kui võid" esitas. Ta sai väga hästi hakkama, aga noh... Alenderit on alati keeruline esitada, sest Urmast ei suuda keegi üle trumbata :/

Pärnust siis. Lahe oli, kuigi enamuse ajast me lihtsalt harjutasime (mis ei olnud lahe xD). Reedel me olime juba 12.30ks Ülejõel ja see tähendas, et meil oli kuni 14ni niisama vahtida ainult -.- T'd ei tulnud ka (haiged, mõlemad(YY)) ja siis ma tšillisin J ja Mga. Vähemalt LIIIIGA igav polnud xD Sellele järgnes meil ülipikk proov, esinemine Raeküla Vanakooli Keskuses ja alles 19.30 saime süüa -.- oojaa, me lihtsalt ÕGISIME! Kahju ainult, et selleks ajaks oli M juba Keila poole tagasiteel:/ Pärast sööki vahtisime niisama enda ette ja paar korda harjutasime oma play box'i (või black box nagu K ütles xD) tantsu "Mu hobune on tilluke" - oojaa, me olime lahedad xD
Ma päris kõikide kooride esinemisi ei näinud :/ Ntx Süte oma olekisin tahtnud näha, aga ma nägin ainult esimest 10t ja obviously oli Süte täpselt üheteistkümnes -.- how ironic -.- Meil aga oli own see, et T ütles, et ta läheb võtab loosiga meile nr 1 ja voilà - täpselt selle ta võttiski :D (minu õnneks :D ma pidin bussi peale jõudma ja ma lootsingi, et me kohe alguses oleme :D)
Pärast seda tõttasin L juurde ^^ me ajasime tema juures poole ööni... või noh... hommikuni juttu :) Teda oli niiii hea näha ^^
Hommikul kiirustasin 8.30ks juba tagasi Ülejõele -.- hommikusöögile -.- ja siis kõik küsisid mult: "Kas sa olid öösel siin?" "Eeeem...ei, ma olin sõbranna juures." "Aa... ma mõtlesingi, et ma ei näinud sind..." xD või siis K hommikusöögilauas ka "T, kus sa öösel olid?" "Sõbranna juures." "Ooo... kus ta elab?" "Eeem... kesklinnas." "Aaa... Kus?" "Eeem... Väike-Posti, mida see sulle ütleb?" xD "Mitte midagi... Sa magasid voodis?" "Jaaaaah." :_ "Vedas!" Yes, you own bad :D
Pärast oli meil JÄLLE proov ja lõunasöök. Suutsin oma noodid L juurde jätta, aga see andis mulle võimaluse temaga kesklinnas jalutada kui mul tund vaba aega oli :D
Hiljem oli Kontserdimajas proov ja kontsert. Pärast seda kiirustasime kõik bussi, et koju saada.
Kui päris aus olla, siis ma ei tahtnud koju :/ Ma oleksin hea meelega Pärnusse jäänud :/ Mulle nii meeldib seal, kuigi seal on ka väga... veider... olla. Väga palju mälestusi :/ aga ikkagi... vb suvel saab jälle minna :)

Ma pean nüüd kiiresti lõpetama, sest pean asju pakkima :/ ja rongiaja peab ka endale vaatama... ja raha vahetama! Appi, issand, ou mai gaad! ROOOOOTSIIIIIIII(L)(L)(L) =) =) =) =)
Vb saan vahepeal kirjutada... oleneb, kelle juurde ma Sollentunas saan xD Loodetavasti on mingi normaalne ^^

Bueno, ahora tengo que ir a empaquetar la maleta (que es enorme -.- que suerte tengo, ¿eh? Y aún no tengo tantas cosas...pfff -.-)
Ciao! ¡que estés bien!
Mil besos a cada uno de vosotros ;)
T

0 comentarios: