Crazy!!!



Tänu ühele kindlale isikule avastasin ma enda jaoks uue hea loo :D Ta üllatab mind niikuinii viimasel ajal pidevalt x) So no wonder x)
Anyway lugu on Marvi "See tüdruk" totally addicted. Makes me feel... strange. Kirjeldamatu tunne tegelikult... kõhus selline... saad aru? x)

Mul on viimasel ajal tekkinud haiglaslik tahtmine Pärnusse sõita :D Näeks Li ja käiks rannas ja niisama jalutamas... Lemmiklinn siiski ja ma pole seal lihtsalt nii kaua käinud... Viimane kord oli... jaanuari alguses? :O Päris pikk aeg :O

Maale tahaks ka... oleksin seal vanatädile abiks rohiks/lõhuks puid/niidaks muru etc :D saaks raha^^ ma olen viimasel ajal nagu Scarlett O'Hara, kes paaniliselt raha loeb ja ka VABAL AJAL arvutab. Käisin poes ja sain 10.- rikkamaks täna xD poest tulles KA ARVUTASIN! ja praegu pole isegi mitte kool....I think I'm going crazy x)

Mul emps läheb järgmisest kuust tööle ja isa, kes nüüd Saksamaalt tagasi on (seal oli mingi jama ainult) üritab tööle saada Soome. Kuidas ma seda tahaks! Saaks ta ainult tööle ja ma ei peaks siis constantly mõtlema, kust ma taskuraha saan või kasvõi raha juuksevärvi ostmiseks!
Ma. Vihkan. Majandussurutist!!! Eeldan, et ma pole ainus xD

Kui ainult aeg kiiremini läheks! Tahaks siit ära! Ära kaugele! Kõigest umbes 3600 km mööda maad =)
Aga on üks asi, mida ma tahan rohkem kui seda. You might know what.

Igatsen!
¡Besitos!
T

0 comentarios: