Renault ei osale Valencia GP'l?! You got to be kidding me! Mitte, et see naljakas oleks.
Honestly, Fernando ei saa ma kodurajal sõita? Hispaanlased ja teised fännid + Nelsinho omad panevad need kohtunikud isiklikult põlema. Ma nii loodan, et need tüübid tulevad siiski mõistusele!
Ma hakkan juba kahtlema, kas asi saab üldse veel hullemaks minna?
Üks hea asi siiski on, Felipe on juba paar korda üles ärganud ja suudab käsi-jalgu liigutada ja rääkida normaalselt! :) I couldn't be any happier for him! Ma totaalselt ei elaks üle, kui temaga midagi oleks juhtunud!
Kui tänase Postimehe lahti tegin, siis loomulikult kohe Spordi alt ja mida ma näen... tervet lehte pm katab pilt Felipest. Oma katkise kiivriga.
Haarasin lehe ja kadusin oma tuppa lugema, ma ei tahtnud, et teised näeksid, mis ilmega ma seda pilti vaatan...kas nad ei võinud tema katkisest autost pilti panna?! ¡Ay, que no! Ja no rohkem suurendata ei saanud? xD vb jäi mul mõni detail tema haavast ja katkisest kiivrist nägemata? xD
Sarkasm, sarkasm, ma ei muutu ka kunagi xD
Terve pikk artikkel Felipe õnnetusest ja Hami võidust, Fernandost mitte üht sõna.
Ma peaksin vist minema, mul veel natuke teha ennem ära minekut + tuleks vist koristada, kui nõbu K siia tuleb... M'l võib ju suva olla, kui tema asjad sassis on, kui külalised tulevad, aga minul ei ole kaugeltki mitte suva. Ma olen selleks liiga rott.
Näeme millalgi... kui mul midagi kunagi öelda on xD

Besitos,

T

0 comentarios: